c_300_250_16777215_10_images_10570.jpg

 

ترکمن سسی - معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس از پیگیری برای تشکیل موسسه فرهنگی،اجتماعی و ورزشی در شهرهای اینچه برون و کرند خبر داد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، عبدالحمید گوگلانی در جلسه تشکیل موسسه فرهنگی و اجتماعی ورزشی در شهرهای کرند و اینچه برون گفت: به منظور تاسیس و بهره برداری از موسسه فرهنگی و اجتماعی و ورزشی اعلامی از سوی سازمان شهرداریها و دهیاریها کشور در تلاش هستیم تا مقدمات لازم جهت تشکیل موسسه فرهنگی و اجتماعی ورزشی در کرند و اینچه برون فراهم شود.
وی تصریح کرد: شهرداران برای تشکیل موسسه جانمایی انجام خواهند داد و محل مناسبی برای استقرار موسسه در نظر گرفته خواهد شد.
ساورچمنی مسئول دبیرخانه تشکیل موسسات فرهنگی هنری ورزشی شهرداریهای استان گلستان، هدف از تشکیل این موسسات را برنامه ریزی، کنترل و نظارت بر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر با هماهنگی دستگاه های اجرایی ذیربط دانست.
 وی ادامه داد: شناخت و تدوین و ترویج الگوهای همیاری و مشارکت شهروندان و بکارگیری آن الگوها در اداره امور شهر و افزایش انسجام اجتماعی همچنین مدیریت ایجاد ساز و کارهای رصد مستمر تغییرات اجتماعی و فرهنگی شهر و تدوین تمهیدات لازم با همکاری سایر دستگاه های اجرایی مسئول در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی شهر از رویکردهای این موسسات است.
ساور چمنی تصریح کرد: این موسسات، برنامه ریزی و مدیریت اجرای طرح های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی برای گذران مطلوب اوقاف فراغت و ارتقاء نشاط و شادابی شهروندان را به عهده خواهند داشت.

 

دیدگاه‌ها  

0 #1 شهروند 1401-10-20 17:38
پیش از این شهر اینچه برون یک انجمن فرهنگی و ادبی با نام انجمن اترک دارد. در این انجمن شاعران، هنرمندان ، نویسندگان و فعالان فرهنگی و ادبی جلساتی تشکیل می دهند و فعالیت دارند. شاعر دوزالوم آقای عبدالخالق آدمی در شکل گیری این انجمن تلاش های خوبی داشت و با همراهی بخشدار پیشین‌داشلی برون آقای نوراله بابایی نژاد این انجمن شکل گرفت. هنوز هم فعال است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر