c_300_250_16777215_10_images_10807.jpg

 

ترکمن سسی - بیستمین مسابقات ملی مهارت در رسته فناوری اطلاعات و ارتباطات در گلستان با حضور غلامرضا منتظری نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان، حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان گفت: بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در رسته فناوری اطلاعات و ارتباطات به میزبانی استان گلستان در 3 روز از 13 لغایت 15 اسفند ماه آغاز به کار کرد.
وی افزود: قریب به 80 شرکت کننده در 5 رشته پردازش ابری، فناوری های وب، مدیریت سیستم های تحت شبکه، راهکارهای نرم افزاری برای تجارت و برنامه نویسی برای موبایل از 28 استان با هم به رقابت می پردازند.
کرایلو بیان کرد: این مسابقات با حضور 21 داور و 2 ناظر برگزار می شود و نفرات برتر در هر رشته در اختتامیه مسابقات که در روز سه شنبه 16 اسفند برگزار خواهد شد معرفی و تجلیل خواهند شد.
شایان ذکر است وفایی مدیرکل دفتر هماهنگی سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، خواجه مظفری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خواجه شاهکویی رئیس دانشگاه گلستان،غفاری رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان، فیروزی رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای استان و جمعی از مقامات استانی حضور داشتند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر