c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20151205_192933.jpg

ترکمن سسی- نشست انتخاباتی سلیمان هاشمی در گنبدکاووس و روستای بی بی شیروان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی نشست انتخاباتی سلیمان هاشمی روز پنج شنبه دوازدهم آذر در منزل شخصی وی در گنبدکاووس برگزار شد.

این نشست با حضور فعالان چهار دهستان گنبد و اعضای ستاد سلیمان هاشمی برگزار گردید که شمار حاضران در این نشست تقریبا دویست و پنجاه نفر بودند.

سلیمان هاشمی در این نشست درباره ی جایگاه مجلس، معیارهای انتخاب نماینده از دید مردم و مشارکت در انتخابات دیدگاه های خود را بیان کرد.

هاشمی در این نشست به دو نکته اساسی اشاره کرد،وی تاکید کرد که به هر قیمتی به دنبال کرسی مجلس نیست و با تخریب دیگران مخالف است چرا که هر کسی شاخص های خود را دارد،باید با تکیه بر نکات مثبت و توانمندی خویش وارد عرصه شویم، آنچه در توان داریم به مردم نشان دهیم و دنبال برجسته سازی غیر واقعی نباشیم.

هاشمی با انتقاد از وعده های انتخاباتی نامعقول که خارج از وظایف نمایندگان است گفت: نباید به مردم وعده های نامعقول بدهیم،وعده هایی که خود می دانیم عملی نیست و از حدود اختیارات نمایندگان مجلس خارج است،وعده های نامعقول خط قرمز اخلاق انتخاباتی است.

سلیمان هاشمی شب گذشته سیزدهم آذرماه نیز در نشستی انتخاباتی که در روستای بی بی شیروان برگزار شد شرکت کرد و به بیان دیدگاه های خود پرداخت.

شایان ذکر است که سلیمان هاشمی در انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی موفق به کسب تقریبا سی و شش هزار رای از مردم گنبدکاووس شد.

خبرنگار:عبدالمناف آق ارکاکلی

دیدگاه‌ها  

+4 #1 Ali 1394-09-15 14:09
31500 رای
لطفا اطلاعات در ست بدین
نقل قول کردن
+5 #2 غراوی 1394-09-16 19:24
یکی از دلایل اصلی پسرفت شهرستان گنبد انتخاب نادرست نماینده است.در گنبد طایفه ...یکی از طوایفی میباشد که بیشترین رای را دارند که فقط در رای دادن به هم طایفه ای بودن آن توجه میکنند...به قول خودشان که میگویند طرف ... هم باشد چون از طایفه ...میباشد پس به او رای میدهیم...میتوان نتیجه گرفت که با این تفکر هیچ موقع ما نماینده ای شایسته از گنبد نخواهیم فرستاد.
نقل قول کردن
+3 #3 گنبد صحرا 1394-09-17 21:57
تا زمانی که شایسته سالاری و تخصص و تجربه جایگاه خود را با طایفه بازی عوض نکند.گنبد نماینده ای مناسب نخواهد داشت.
چون فلانی از طایفه مون است پس به او رای میدهیم. این جمله فک کنم برای همه آشنا باشد.
نقل قول کردن
0 #4 منصور 1394-12-03 13:12
تا زمانی که شایسته سالاری در جامعه ما مد نظر قرار نگیرد نماینده صالح که نخواهیم داشت بماند هیچ زمان پیشرفت جامعه ما ترکمن ها را با این تعصبات بیجا نخواهیم دید
نقل قول کردن
0 #5 باش قره 1394-12-05 15:03
با سلام
تمام کاندیداها از قشر تحصیل کرده ومحترم هستندو آقای هاشمی با بیش از 30000رای قطعا فردی کارآمد و مطلوب هستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر