c_300_250_16777215_10_images_602767.jpg

تركمن سسي : مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان گفت: کانال ارتباطی 'همگام با انتخابات' ویژه استان گلستان در فضای مجازی فعالیت خود را آغاز کرد.
 

علی یازرلو در جمع مسئولان روابط عمومی فرمانداری های گلستان افزود: این کانال ویژه فعالیت ها و اقدامات فرمانداری های تابعه استان با موضوع انتخابات می باشد.
وی اظهار کرد: امروزه اطلاع رسانی یک امر بسیار مهم است و شبکه های مجازی در فضای اجتماعی نقش تاثیرگذاری در روند انتخابات خواهند داشت.
وی ادامه داد: سرشاخه های اطلاع رسانی توسط روابط عمومی فرمانداری ها در تمام شهرستان های گلستان ایجاد شده و در قالب کمیته اطلاع رسانی انتخابات هر یک از شهرستان ها اقدام به ایجاد کانال کرده اند.
یازرلو گفت: این کانال ها با استفاده از اخبار انتخاباتی سایت ریاست جمهوری، وزارت کشور، پورتال استانداری گلستان و فرمانداری شهرستان‎ ها تغذیه تا با اخبار دقیق اطلاع‎ رسانی لازم را به مردم انجام دهند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان با بیان این که کانال های اطلاع رسانی زیر نظر کمیته اطلاع ‎رسانی انتخابات فعالیت دارند تصریح کرد: با توجه به اهمیت اطلاع ‎رسانی شفاف و صحیح طی چند روز گذشته هر یک از این کانال ‎ها حدود 200 نفر را جذب کرده‎ اند که بر اساس برنامه ‎ریزی انجام شده این عدد در هر شهرستان تا پایان دی ماه به یک‎ ‎هزار نفر افزایش خواهد یافت.
وی خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن بهنگام بودن و سرعت بالا، این کانال ‎ها مرجع رسمی برای انتشار اخبار انتخابات تا روز انتخابات و در صورت ضرورت پس از آن خواهند بود.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند امسال برگزار خواهد شد./ايرنا

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر