c_300_250_16777215_10_images_11104.jpg

 


ترکمن سسی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، درنشست صمیمی استاندار گلستان با اهالی رسانه گلستان بر حمایت از تولید با کیفیت و امید بخشی به جامعه توسط رسانه ها تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، محمد رعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در نشست صمیمی استاندار گلستان با اهالی رسانه استان که عصر یکشنبه 20 فروردین ماه در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد با یاد چهار هزار استان گلستان گفت: از افتخارات جامعه رسانه ای گلستان وجود 6 شهید رسانه استانی است.
وی همچنین با یاد درگذشتگان رسانه استان گفت: اهالی رسانه گلستان همواره منادی وحدت ، امید و فرهنگ سازی بوده اند و همواره در همه عرصه ها حضور موثری داشته و دارند که نمونه آن را در ایام کرونا به خوبی به یاد داریم.
محمد رعیت ذر بخشی از صحبت های خود اظهار کرد: استان گلستان با ۱۸۰ رسانه دارای مجوز هفدهمین استان کشور است که از اهالی رسانه بهره مند است.

وی به خدمات انجام شده به جامعه رسانه ای گلستان از جمله برگزاری دوره های آموزشی تحصصی و سواد رسانه ای اشاره کرد و گفت: در راستای سیاست های دولت سیزدهم، در امر آموزش و برپایی رویدادی چون روز خبرنگار، تمرکز زدایی را محور قرار دادیم و در 1401 شاهد برپایی این دو رویداد در شهرستان گنبدکاووس بوده ایم.
وی با اشاره به بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی گفت: امیدوارم با تاسی به سخنان رهبری و توجه به شعار سال، ضمن امیدبخشی به جامعه در حمایت از تولید با کیفیت کوشا باشیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر