c_300_250_16777215_10_images_11106.jpg

 

 


ترکمن سسی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: باید پیگیری شود تا مراسم بزرگداشت مختومقلی فراغی در تقویم فرهنگی گنجانده شود و دریافت ردیف اعتباری آن در آینده صورت گیرد.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، سید علی مهاجر روز دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم نکوداشت ۲۹۰ مین سال تولد مختومقلی فراغی اظهار کرد: برای معرفی مفاخر فرهنگی استان باید زیرساخت‌های لازم گردشگری فرهنگی و مذهبی ایجاد و پیوست‌های علمی ، دانشگاهی و رسانه‌ای در نظر گرفته و فعال شود.

مهاجر مختومقلی فراغی را " نماد همبستگی بین اقوام و مذاهب ساکن در ایران اسلامی و استان گلستان" عنوان و تصریح کرد: سرمایه‌گذاری برای معرفی شخصیت فرهنگی نظیر مختومقلی فراغی بسیار ضروری است و در گذشته این موضوع در استان مغفول مانده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر باشکوه برگزار شدن این رویداد فرهنگی با هماهنگی و حمایت مسؤلان اجرایی، افزود: دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان هم پیگیری لازم را برای حضور مهمانان خارجی فراهم کند.

c_300_250_16777215_10_images_11107.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر