c_300_250_16777215_10_images_11410.jpg

 

ترکمن سسی - عبدالرضا نظری - نماز عید فطر امسال در روستای قره بلاغ، صبح جمعه با حضور ده ها هزار نمازگزار در مصلی بزرگ روستا به امامت حاج امجد آخوند نظری اقامه شد.


 در نماز عید فطر روستای قره بلاغ نمازگزارانی از مردم اقوام مختلف از نقاط مختلف استان تا خارج استان بخصوص با شرکت مردم مومن ترکمن صحرا از جمله هزاران نفر از مردم شهرها و روستاهای اطراف حضور داشتند که جمعا قریب ۵۰ هزار نفر تخمین زده میشود. نماز عید فطر به امامت امجد آخوند نظری مسول حوزه علمیه عرفانی اهل سنت این روستا اقامه شد.
 دراین مراسم معنوی امجد اخوند نظری قبل از خواندن نماز عید فطر طی سخنانی اظهار کرد: مومنین و بندگان صالح خدا همیشه و در هر لحظه دکر نام خدا را  بر زبان داشته باشند و هرمسلمان باید در تمام طول زندگی ذکر خدا را بیاد داشته باشد و از گفتن اشهد و بحا اوردن نماز نباید عافل شود.
آخوند نظری افزود: هر مومن مسلمان همیشه در کارهای خیر و خداپسندانه شرکت کند و از مرتکب شدن هرگونه  گناه حتی کوچک هم  باشد باید پرهیز کند.
وی تاکید کرد: مومنین ومسلمان باید در خودیاری همنوع وهم دین و مسلمان خود کوشا باشد و کمک و یاری هم دیگر مسلمانان بخصوص قشر افراد ضعیف جامعه یکی از حسنات و کارهای خوب و پسندیده است.
آخوند نظری یادآور شد: مردم مسلمان و مومن باید در پرداخت خمس زکات و کمک به افراد بی بضاعت توجه کافی داشته باشند که در دین اسلام تاکید فراوان شده است و عمل به آن پاداش اخروی فروان دارد.
 وی تصریح کرد: در جامعه ما نباید فسادی وجود داشته باشد چون فساد باعث نابودی نعمات و ثروت خداوندی را موجب  می شود و باید هرانسان مسلمان از آن پرهیز باید بکند.
آخوند نظری بیان کرد: هر مومن مسلمان باید صلحه رحم را باید بجا آورد وضمن دعوت مردم برای بجا آوردن صله رحم و دید بازدیدها برای شفاعی بیماران و آرزوی توفیق و سلامتی برای مسولین و مردم دعا نمود.
سپس نماز عید فطر 1402 در صفوف فشرده به امامت امجد آخوند نظری اقامه شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر