c_300_250_16777215_10_images_11440.jpg

 

ترکمن سسی - فرماندار علی آبادکتول وحدت و انسجام را یکی از دغدغه‌های پیامبر اکرم (ص) در زمان حیات سیاسی و اجتماعی آن حضرت دانسته و افزود: جامعه‌ای مقتدر و مستحکم است که به وحدت و همدلی کامل برسد.


  به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آبادکتول ، ابراهیم احمدی با همراهی بخشدار کمالان و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری چهارشنبه 30 فروردین با علمای اهل سنت حوزه علمیه قره بلاغ و روستاهای همجوار دیدار و گفتگو کرد.
 فرماندار علی آبادکتول عنوان داشت: همه ما مسلمانان اعم از شیعه و سنی در برابر دغدغه‌های جهان اسلام بخصوص حمایت از مظلومان باید «یکدل و متحد» باشیم و اتحاد و یکپارچگی خود را حفظ کنیم زیرا که وحدت مسلمانان جهان از مسائل ضروری امروز جوامع اسلامی بوده و لازم است همه مسلمانان حول محور قرآن کریم گرد هم آیند و یکپارچه و هماهنگ حرکت کنند.
امجد آخوند نظری مدیر حوزه علمیه قره بلاغ نیز اظهار کرد: اهل سنت این شهرستان، با وحدت و همدلی در کنار برادران تشیع خود قرار داشته و خدمات نظام به این منطقه را دلیل روشنی از این همدلی میدانند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر