c_300_250_16777215_10_images_11802.jpg

 

ترکمن سسی - مدیر کل صنعت، معدن وتجارت گلستان گفت: صدور مجوزها در یک سال و نیم گذشته و از آغاز فعالیت دولت سزدهم  نشان می دهد سرمايه گذاري در حوزه جوازهاي تاسيس صنعتي در گلستان یک و نبم برابر افزایش داشته است.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، درویش علی حسن زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد : طی یک و نیم سال فعالیت دولت سیزدهم تعداد 686 فقره جواز تاسیس صنعتی در استان گلستان صادر شده است که میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده این جوازها 28471 میلیارد ریال می باشد که نسبت به مدت مشابه قبل از آن رشد 147 درصدی داشته است.


وی گفت : اين ميزان سرمايه گذاري و صدور جواز تاسيس صنعتي در استان گلستان ، منجر به رقم اشتغال 18 هزار و 332 نفري شده است كه از نظر اشتغال نيز در مقايسه با مدت مشابه قبل از آن و از زمان فعالیت دولت سیزدهم رشد 62 درصدي داشته است.


مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان گفت : طی یک و نیم سال فعالیت دولت سیزدهم تعداد 210 فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری 39636 میلیارد ریال و اشتغالزایی 4608 نفر در استان گلستان صادر شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر