c_300_250_16777215_10_images_11800.jpg

 

 
ترکمن سسی - سرپرست مجتمع آموزش عالی سلامت گنبدکاووس گفت: این مرکز آموزشی تازه تاسیس برای ادامه فعالیت و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز خود از جمله فضا و ساختمان مناسب و نیز تجهیزات کمک آموزشی به همراهی و مساعدت بیشتر نیکوکاران این شهرستان و استان گلستان احتیاج دارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید علائی قوجق روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: مجتمع عالی سلامت گنبدکاووس که مجوز آن درسال تحصیلی ۹۵ - ۹۴ توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شد و پس از ۲ دوره پذیرش دانشجو ۲۰ و ۲۲ نفره، چند سالی فعالیت آموزشی نداشت.
وی افزود: با پیگیری‌های مسوولان گنبدکاووس از جمله نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و حمایت رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان و استاندار و درنهایت موافقت وزارت بهداشت، مجتمع آموزش عالی سلامت گنبدکاووس از بهمن سال قبل و در ۲ رشته "بهداشت عمومی گرایش مبارزه با بیماری‌ها" و "فوریت‌های پزشکی" به ترتیب هر کدام با پذیرش ۱۰ و ۲۰ دانشجو در مقطع کاردانی از طریق آزمون سراسری دوباره فعالیت خود را آغاز کرد.
علائی اضافه کرد: این مجتمع عالی فعلا در ساختمان قدیم اداره نهضت سوادآموزی گنبدکاووس و با حضور و تدریس اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گلستان مشغول فعالیت است و تاکنون برای راه‌اندازی و تجهیز آن ۱۵ میلیارد ریال از منابع دولتی هزینه شد.
حمید علائی قوجق سرپرست مجتمع عالی سلامت گنبدکاووس
سرپرست مجتمع عالی سلامت گنبدکاووس با تاکید برضرورت افزایش رشته‌های این مرکز آموزشی از جمله رشته پرستاری گفت: موافقت و حمایت کلی برای راه‌اندازی این رشته از بهمن ماه امسال از سوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان انجام شده و فقط نیاز به فضای مناسب کلاس‌های این رشته و تجهیزات آموزشی مورد نیاز داریم.
وی بابیان اینکه برای تحقق این موضوع مسوولان و نیکوکاران شهرستان گنبدکاووس باید در بحث تامین فضای آموزشی و تجهیزات مورد نیاز مساعدت نمایند، افزود: فضای کلاسی آن تا حدودی تامین شده و فقط باید در قسمت تجهیزات و لوزام کمک آموزشی اولیه رشته پرستاری که حدود ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، مساعدت شود.
علائی اضافه کرد: راه‌اندازی رشته پرستاری در گنبدکاووس برای مردم و علاقمندان به تحصیل در این رشته بسیار حایز اهمیت است بنابراین از مدیران و بلاخص نیکوکاران این شهرستان که کمک‌های خداپسندانه‌ای زیادی در زمان همه گیری ویروس کرونا به مراکز درمانی داشتند، در این حوزه نیز ورود نمایند.


c_300_250_16777215_10_images_170350913.jpg

دیدگاه‌ها  

0 #1 امان نفس غراوی 1402-02-18 09:50
خدا قوت جناب علایی، تابستان واقعا قابل ستایش است. دستمریزاد
نقل قول کردن
0 #2 خلیل کشمیری 1402-02-18 09:53
باوجود معادن، کارخانجات و پتروشیمی های گوناگون چگونه بدون خجالت اعلام می کنند به کمک خیرین نیاز است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر