c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-06-10_16-58-10.jpg

 

 

ترکمن سسی - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان برآورد اولیه خسارات سیلاب در محور گنبد به اینچه برون و محور گنبد به مراوه تپه را بیش از 30 میلیارد تومان اعلام کرد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، عادل مصدقی عصر شنبه در مصاحبه با سیمای مرکز استان گفت: طبق آمار تجمیعی هواشناسی استان طی 48 ساعت گذشته میزان 139 میلی متر در محور گنبد –اینچه برون و 155 میلی متر باران در محور گنبد به مراوه تپه باریده است.
وی با اشاره به ترانزیتی بودن محور گنبد-اینچه برون افزود: با استقرار 20 دستگاه ماشین آلات راهداری اعم از دستگاههای کمپرسی، لودر و بیل مکانیکی از ساعات اولیه سیلاب در این محورها، درحال حاضر بطور موقت این محور بازگشایی شده و 10 کیلومتر جلوتر به سمت داشلی برون و مراوه تپه زمان براست.
وی گفت: با بازگشایی این نقطه از محور گنبد –اینچه برون تردد برای ماشین آلات ترانزیتی به سمت اینچه برون (زیر گنبد به سمت شمال) برقرار است.
مصدقی اظهارداشت: راهداران در حال حاضر مشغول عملیات راهداری در محور گنبد به مراوه تپه هستند و تا فردا راه انحرافی آن نیز بازگشایی می شود.
وی به رانندگان توصیه کرد که حتی الامکان از محورهای جایگزین آزادشهر- گرگان و آق قلا- اینچه برون و مراوه تپه به کلاله برای تردد استفاده کنند.
وی، میزان آسیب دیدگی و ابنیه فنی خسارت دیده محورها و علائم را هرکدام حدود 400 متر بیان کرد و گفت: 15 تا 20 روز برای بازسازی اولیه این نقاط زمان لازم است.
براثر بارش ها و سیلاب شب های گذشته بویژه سیلاب بامداد امروز محور ترانزیتی گنبد-اینچه برون (محدوده سه راهی اینچه برون محدوده قره ماخر) و محور گنبد-مراوه تپه (محدوده 1500 متری بعد از سه راهی داشلی برون) مسدود بوده است.

دیدگاه‌ها  

0 #1 منیژه 1402-03-23 08:58
بهتره اسم گلستان را عوض کنن بزارن خرابات
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر