c_300_250_16777215_10_images_21873.jpg

 

 

ترکمن سسی - معاون عملیات فرماندهی انتظامی گلستان از اجرای طرح ساماندهی موتور سیکلت سواران متخلف درپاسخ گویی به مطالبات به حق مردم خبرداد .


 سرهنگ حسین پهلوان دلیر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: برابر بررسی ها و تجزیه و تحلیل های به عمل آمده بیش از 60 درصد جانباختگان و 50 درصد مجروحان ناشی از تصادفات رانندگی در گلستان را موتورسیکلت سواران تشکیل می دهند.
وی افزود: . عدم رعايت قوانين ، بي توجهي به حقوق شهروندان ، نارضايتي ساير شهروندان از آلودگی های صوتی این قشر ترافیکی و استفاده از موتور سيكلت براي اعمال مجرمانه از معضلات مهم اين گروه از كاربران ترافيك مي باشد .
سرهنگ پهلوان دلیر با بیان اینکه ساماندهي و كنترل موتورسیکلت سواران یک ضرورت است ادامه داد : الزام موتور سيكلت سواران به رعايت مقررات ، داشتن پلاك مجاز و استفاده از كلاه ايمني به ميزان قابل توجهي در نظم بخشي و پیشگیری  از بروز تصادفات موثر بوده وباعث كاهش نارضايتي مردمي از عملكرد اين قشر از كاربران خواهد شد .
این مقام انتظامی از اجرای طرح ساماندهی موتور سیکلت سواران متخلف درپاسخ گویی به مطالبات به حق مردم خبرداد  و بیان داشت : هدف از این طرح اجراي قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي براي افزايش ايمني عبور ومرور وبرخورد با موتورسيكلت سواران متخلف وكاهش تلفات ناشي از تصادفات موتورسيكلت سواران در سطح استان است .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر