c_300_250_16777215_10_images_22035.jpg

 

ترکمن سسی - مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان از آمادگی برای توزیع بیش از ۳۰ هزارتن انواع کودشیمیایی یارانه‌ای در استان خبر داد.


به گزارش خبرگزاری مهر، سیدصمد ضیایی گفت: برنامه اجرایی کشت قراردادی در استان، از یک مرداد آغاز شده لذا تأمین نیاز کشاورزان به کودهای پایه امری ضروری است.
وی افزود: تا پایان تیر ماه امسال بیش از ۲۱ هزار تن انواع کود شیمیایی ازته، فسفاته و پتاسه در انبارهای استان ذخیره سازی شده و علاوه بر آن بیش از ۹ هزار تن هم موجودی کارگزاری‌ها است.
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان از راه اندازی فاز جدید ذخیره سازی کود به ظرفیت دو هزار تن در شهرستان کلاله خبر داد و افزود: تاکنون کودهای شیمیایی‌ای در ۶ سایت انبار امانی و تحت پوشش این شرکت شامل انبار سازمانی گرگان، انبار قرق، انبار نودیجه، انبار کردکوی، انبار فاضل آباد و انبار گنبدکاووس ذخیره سازی می‌شد که با راه اندازی فاز جدید، تعداد سایت ذخیره سازی به ۷ انبار افزایش یافت.
وی این نوید را هم به کشاورزان داد که با شروع فصل زراعی جدید و شروع کشت پاییزه هم از ۱۵ شهریور ماه امسال، کودهای شیمیایی مورد نیاز کشاورزان در زمان مناسب و با کیفیت و قیمت مناسب به آن‌ها عرضه شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر