c_300_250_16777215_10_images_22120.jpg

 

ترکمن سسی - رئیس جهاد کشاورزی گلستان گفت: قیمت نان در استان گلستان تغییر نکرده است.


محمد برزعلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دبیرخانه شورای آرد و نان به عهده سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها است که جلسات فوق العاده و ماهیانه توسط این شورا برگزار می‌شود.
وی افزود: نانوایی‌ها شامل نوع یک، نوع دو، نوع سه و نوع ۶ هستند که نوع سه آن در بخش قنادی فعالیت دارد و نوع ۶ شامل نانوایی‌های سوپر آزاد و فانتزی می‌شود.
رئیس جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: نانوایی‌های نوع یک و نوع دو آرد یارانه‌ای دریافت می‌کنند.
وی با بیان اینکه نانوایی‌های سوپر آزاد حداکثر ۷ درصد از نانوایی‌های استان را تشکیل می‌دهند، ادامه داد: آرد مورد استفاده این نانوایی‌ها شامل آرد یارانه‌ای نمی‌شوند و نان‌های پخت شده توسط آنها دارای قیمتی متفاوت از نانوایی‌های نوع ۱ و ۲ هستند.
برزعلی با اشاره به برگزاری آخرین جلسه شورای آرد و نان در استان، افزود: برای اینکه در بخش نان‌های تولیدی نانوایی‌های سوپر آزاد استان شاهد یکنواختی از نظر وزن چونه، خمیر و قیمت باشیم پیشنهادی از نظر وزن و قیمت انواع نان به شورا ارائه شد که هنوز ابلاغ و اجرایی نشده است.
وی با بیان اینکه قیمت نان در گلستان تغییر نکرده است، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت نان در تمامی نانوایی‌های استان همچنان به قیمت مصوب است و تغییری نداشته است.

دیدگاه‌ها  

0 #1 نازجان 1402-05-14 18:07
همانگونه که گندم گلستان کیفیت بسیار بالایی دارد امیدواریم نان های پخت شده در همه شهرها و روستاهای گلستان هم همین طور باشد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر