c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-08-13_20-29-50.jpg

 

ترکمن سسی - فرمانده حوزه مقاومت بسیج بدر شهر انبارالوم گفت: اقدامات و خدمات نظام به مردم بازگو شود.


به گزارش خبرنگار اقتصاد گلستان، سروان مهدی یعقوبی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان آق قلا در حوزه مقاومت بسیج بدر سپاه شهرستان در شهر انبارالوم ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران رسالت مهم و سنگینی بردوش دارند.
وی، امید آفرینی را حلقه مفقوده در رسانه های شهرستان آق قلا عنوان کرد و افزود: موضوع امید آفرینی که مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره دارند تاحدودی در شهرستان کم رنگ است و این مهم تقصیر خبرنگاران نیست بلکه خود دستگاه های اجرایی مقصر هستند که خدمات و اقدامات خود را اطلاع رسانی نمی کنند و به سمع و نظر مردم نمی رسانند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج بدر شهر انبارالوم تصریح کرد: در راستای خدمت رسانی به مردم اتفاقات بزرگی در حوزه سپاه و بسیج شهرستان اتفاق افتاده است و در این راستا در سال گذشته 24 کیلومتر پروژه زیرساخت جاده ای توسط بسیج سازندگی احداث شده است و امسال نیز چاه آب رسانی روستای بدراق ملا به بهره بداری خواهد رسید.
سروان یعقوبی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: امروز نیاز است که خدمات و فعالیت ها به مردم گفته و بازگو شود و اگر این خدمات و عمران و آبادانی ها اطلاع رسانی شود رگه های ناامیدی در بین مردم و جامعه کم رنگ شده و به فعالیت خادمان خود امیدوار می شوند.


سونا جرجانی / خبرنگار اقتصاد گلستان

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر