c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-08-13_20-30-33.jpg

 

ترکمن سسی - امام جمعه شهر انبارالوم گفت: جایگاه ارزشمند خبرنگار بخاطر این است که صدای انقلاب اسلامی است.


به گزارش خبرنگار اقتصاد گلستان، حجت الاسلام جلیل دماوندی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان آق قلا در حوزه مقاومت بسیج بدر سپاه شهرستان در شهر انبارالوم گفت: اگر خبرنگار جایگاه خوب و ارزشمندی دارد بخاطر این است که صدای نظام و انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه، خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند، افزود: خبرنگار وقتی صدای انقلاب و نظام شود و مشکلات مردم را دنبال کند، قطعا مردم نیز پشت خبرنگاران قرار خواهند گرفت.
امام جمعه شهر انبارالوم بیان کرد: اگر مردم احساس رضایت کردند، قطعا آن مدیر اهداف انقلاب را دنبال کرده است و اگر هم مردم از مسئول یا مدیری ناراضی باشند، می توان گفت که آن مدیر اهداف انقلاب را دنبال نکرده است.
حجت الاسلام دماوندی با تاکید بر اینکه، کار خبرنگاری کار ماندگار و ارزشمندی است، خاطرنشان کرد: چون خبرنگاران اهداف و راه انقلاب را دنبال می کنند، کارشان ارزشمند و ماندگار می شود و اجری هم برای شهدا خواهند داشت، چون شهدا رفتند که انقلاب بماند و خبرنگار هم رفت تا اینکه اهداف انقلاب را نهادینه کند تا نظام و جامعه بهره مند باشند.


سونا جرجانی / خبرنگار اقتصاد گلستان

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر