c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-08-16_13-50-43.jpg



ترکمن سسی - معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: احزاب برای افزایش مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.


مهدی دهرویه در نشست هم‌اندیشی فعالان سیاسی گنبدکاووس که با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و نمایندگان احزاب برگزار شد با اشاره به راهبردهای انتخاباتی اظهار کرد: احزاب سیاسی برای ایجاد شور و نشاط و رقابت، نقش راهبردی ایفا کنند.
وی با بیان اینکه فصل الخطاب انتخابات بیانات مقام معظم رهبری است اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر امید تاکید دارند؛ و باید تلاش کنیم بر امید مردم افزوده شود و از اقداماتی که منجر به تخریب و ناامیدی در جامعه می‌شود، پرهیز کنیم.
وی همچنین به فتنه ۸۸ و انحراف خواص در قرار دادن کشور در لبه پرتگاه اشاره کرد و افزود: نگذاریم عاشورای دیگری در کشور تکرار شود و شهدای عزیز ناظران ما هستند و فراموش نکنیم که امام حسین (ع) به دست افرادی که ادعای تدین داشتند شهید شد.
وی ایران را آزادترین کشور دنیا عنوان کرد و گفت: نتیجه اجرای سند ۲۰۳۰ اغتشاشات سال گذشته بود که مردم با حضور با شکوه در راهپیماییها توطئه دشمن را خنثی کردند.
 فرماندار ویژه با اشاره به بیانات امام راحل در مورد شورای نگهبان اظهار کرد: شورای نگهبان مرجع رصد داوطلبان انتخابات است و هیچکس بی دلیل رد نمی‌شود و باید افراد دارای صلاحیت وارد عرصه انتخابات شوند.
دهرویه با بیان اینکه دولت صادق الوعد به وعده های خود عمل می‌کند و تحولات شگرفی در کشور و استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس رویداده است به تلاش شبانه روزی استاندار گلستان در به ثمر رسیدن مگاپروژه های استان از جمله پتروشیمی، آشوراده ، منطقه آزاد اشاره کرد و افزود: بر این باوریم راه برون رفت استان از عقب ماندگیهایی که سالیان گذشته بر استان تحمیل شده راهبردهای کاربردی استاندار گلستان است که در همه بخشها تخصصی کار میکند و باعث ارتقاء شاخصهای استان در بسیاری از زمینه ها شده است.
وی به بهره برداری از مرحله یک شبکه فاضلاب شهری گنبدکاووس که پروژه ای با قدمت ۳۳ سال است و ۳۰ هزار نفر از آن منتفع می‌شوند اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی آنژیو گرافی، انجام عمل قلب باز و پیگیریها برای بیمارستان ۴۰۰ تختوابی ، حفر ۲۶ چاه و مبارزه با رانتهای فساد در شبکه آرد و نان و آب بندانها از جمله اقدامات تحولگرا در شهرستان گنبدکاووس بوده است که در هیچ دوره ای در این سطح رخ نداده است.
رییس حوزه انتخابیه شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه رقابت، سلامت ، امنیت و مشارکت چهار اصل برگزاری انتخابات است گفت: احزاب اصولگرا و اصلاح طلب و دیگر سیاسیون برادرانه در اموری مانند مسئله ولایت، انقلاب، ایران و قانون اساسی وجه مشترک دارند و با توجه به این چهار اصل حضور مردم در انتخابات را بالا خواهند برد.
دهرویه با تاکید بر اینکه احزاب برای افزایش مشارکت راهکار بدهند تصریح کرد: می‌دانیم هر سال دشمنان توطئه‌هایی علیه نظام اسلامی طراحی و اجرا می‌کنند لذا باید برای مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنیم و از مردم بخواهیم با هر سلیقه‌ای که هستند، بیایند و در امری شرکت کنند که سرنوشت آنها را رقم می‌زند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر