c_300_250_16777215_10_images_22177.jpg

 

 
ترکمن سسی - معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با پیگیری دکتر زنگانه استاندار گلستان، دستورات لازم برای تامین اعتبار لازم جهت تکمیل مجتمع‌های فرهنگی استان را صادر کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان در راستای پیگیری موضوعات مرتبط با پروژه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با دکتر سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
پیگیری جذب اعتبارات لازم برای تکمیل اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به گلستان در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی، تامین اعتبار لازم برای تکمیل پروژه‌های زیرساختی و توسعه فرهنگی در استان، طرح نیازمندی‌های هنرمندان، فرهنگیان و اهالی رسانه از جمله برنامه‌های دکتر زنگانه استاندار گلستان در این دیدار بود.
در این راستا تامین اعتبار برای تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی گرگان، تامین اعتبار لازم برای بازسازی و نگهداری تالار فخرالدین اسعد گرگانی و تکمیل نگارخانه تالار و همچنین تامین اعتبار لازم برای تکمیل خانه‌های فرهنگی در شهرستان‌های مختلف استان مورد تصویب و تائید در این جلسه قرار گرفت.
معاون وزیر فرهنگی و ارشاد اسلامی در این دیدار با اشاره به فرهنگ غنی و قابل توجه مردم استان گلستان تاکید کرد: هرچه در حوزه فرهنگ در استان گلستان هزینه کنیم، سرمایه‌گذاری ارزشمند است.
سیدمحمود اسلامی گفت: تلاش ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است بتوانیم با اجرای برنامه‌های زیرساختی و توسعه‌ای، فضای مناسبی را برای ظهور و بروز استعدادهای حوزه فرهنگ و هنر فراهم کنیم.
استاندار گلستان نیز در این جلسه به وجود هنرمندان با تجربه، جوان، خلاق، با انگیزه و پویا اشاره و تصریح کرد: در هر نقطه‌ای از استان گلستان می‌توان استعداد فرهنگی و هنری را یافت.
علی‌محمد زنگانه تاکید کرد: توجه به حوزه فرهنگ یک اقدام پایه‌ای و اساسی است و انتظار داریم تمامی نهادها و دستگاه‌ها در این بخش با تمام توان وارد شوند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر