c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-08-17_06-58-23.jpg

 


ترکمن سسی - رئیس آموزش و پرورش آق قلا گفت: بومی سازی سند تحول بنیادین از برنامه های آموزش و پرورش استان است.


به گزارش خبرنگار اقتصاد گلستان، علی اکبر مبشری در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار گفت: سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش است و تمام برنامه ها و اقدامات ما براساس این سند تحول پیش خواهد رفت.
وی با اشاره به بومی سازی و به روز رسانی این سند با توجه به شرایط استان، افزود: مدیران مدارس خط مقدم نظام تربیت می باشند و در این راستا با توجه به نقش اساسی مدیر مدرسه به عنوان محور اصلی برنامه ها و اجرایی کردن سند تحول، توانمند سازی مدیران مدارس با برنامه های خلاقانه و مبتکرانه برگزاری دوره های متعدد تربیتی، فرهنگی، آموزشی و اقتصادی در دستور کار قرار دارد.
رئیس آموزش و پرورش آق قلا در بخشی از سخنان خود تصریح کرد: خبرنگاران نقش خطیری در اطلاع رسانی و آگاهی جامعه دارند و قبل از اینکه تلویزیون، اینترنت، سایت و فضای مجازی روی کار بیاید، اصحاب قلم با نشریات و روزنامه ها پای کار بودند.
مبشری، با تاکید براینکه، شغل خبرنگاری برپایه عشق و هنر قلبی به وجود میاید، بیان کرد: خبرنگاران سمبل تعهد، مطالبه گری، دلسوزی و آگاهی بخشی به مردم و جامعه هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشکیل دبیرخانه جهاد تببین در آموزش و پرورش شهرستان، افزود: با توجه به اینکه هجمه های امروز دشمنان علیه دانش آموزان و نوجوانان هستند، نقش بسزایی در موضوع جهاد تبیین داریم.
رئیس آموزش و پرورش آق قلا با تاکید براینکه، دشمن با برنامه های خود سعی دارد دانش آموزان را از مسیر انقلاب دور کند، تصریح کرد: آگاهی بخشی و روشنگری دانش آموزان با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و تربیتی و یا به صورت همایشی و مدرسه محور لازم وضروری است.
مبشری همچنین با اشاره به قبولی دانش آموزان شهرستان آق قلا در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان گفت: در پایه های تحصیلی ششم به هفتم 46 دانش آموز و در پایه های نهم به دهم 16 دانش آموز در آزمون مدارس تیزهوشان قبول شدند. همچنین در پایه های نهم به دهم 108 دانش آموز پسر و 108 دانش آموز دختر در آزمون مدارس نمونه دولتی قبول شدند.

همچنین در این نشست محمد قربانی معاون پرورشی و تربیت بدنی  آموزش و پرورش آق قلا درباره  طرح شهید عجمیان گفت: ایجاد بستر و فضای مناسب تحصیلی برای دانش آموزان از اهداف این طرح می باشد.
وی افزود: طرح جهادی شهید سید روح اله عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار به صورت متمرکز در آق قلا افتتاح شد.

رستم جرجانی / خبرنگار

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر