c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-08-15_19-52-40.jpg

 

ترکمن سسی - رئیس آموزش و پرورش آق قلا در آئین تجلیل از "مصطفی صداقت" بازیکن آق قلایی تیم ملی والیبال گفت: استعدادهای دانش آموزی از کف مدارس شناسایی و شکوفا می شود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، علی اکبر مبشری در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان از "مصطفی صداقت" دانش آموز و بازیکن آق قلایی تیم ملی والیبال نوجوانان جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تجلیل کرد.
وی در این آئین با بیان اینکه، استعدادهای دانش آموزان از کف مدارس شناسایی و شکوفا می شود، افزود: در سطح شهرستان آق قلا در عرصه های مختلف آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی استعدادهای زیادی وجود دارد که با برنامه ریزی های مختلف می توان چنین دانش آموزان مستعد و با استعدادی را شناسایی و شکوفا کنیم.
رئیس آموزش و پرورش آق قلا، "مصطفی صداقت"  این دانش آموز مستعد و ورزشکار را الگویی برای نوجوانان و دانش آموزان شهرستان بیان کرد و گفت: قطعا تجلیل و تکریم از قهرمانان ورزشی دانش آموزی که باعث افتخار شهرستان، استان و کشورمان هستند، باعث ایجاد انگیزه بین دانش آموزان  به خصوص در رشته های ورزشی خواهد شد.
مبشری همچنین با بیان اینکه، استعدادیابی رشته های ورزشی در مدارس شهری و روستایی شهرستان انجام شود، تصریح کرد: در سطح شهرستان استعدادهای خوبی در زمینه ورزش و خصوصا رشته والیبال وجود دارد که باید از این فرصت ها برای اعتلای ورزش و روحیه نشاط دانش آموزی و تحصیل استفاده شود.
گفتنی است، طی چند روز اخیر، تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال کشورمان به همراه ۵ بازیکن گلستانی از جمله "مصطفی صداقت" عنوان قهرمانی رقابتهای آسیایی را کسب کردند.
در دیدار نهایی این رقابت‌ها تیم های والیبال ایران و ازبکستان مقابل هم به میدان رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود ایران پایان یافت.
به این ترتیب تیم ملی ایران عنوان قهرمانی نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۶ سال پسر آسیا به میزبانی تاشکند ازبکستان را کسب کرد.
مصطفی صداقت، مسعود ایمری، محمد رئوف خوشحال، میثم یموتی و کامیاب عبداللهی، پنج گلستانی‌ حاضر در تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال کشورمان هستند.

سونا جرجانی/ خبرنگار

دیدگاه‌ها  

0 #1 کاربر 1402-05-30 07:10
برکللا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر