c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-08-24_10-20-13.jpg

 

 

ترکمن سسی - رئیس مرکز آموزشی درمانی آل جلیل، درباره مهم ترین کارهای توسعه ای در این بیمارستان می گوید: "بخش اطفال و فضای داروخانه و مدارک پزشکی مرکز اخیرا بهسازی شده و مرکز MMT برای درمان سوء مصرف مواد راه اندازی شده است."


دکتر ناصر هروی در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی، ادامه می دهد:
همچنین اعتبار اجرای سیستم سرمایش مرکزی بیمارستان که در فاز اول آن ۸ میلیارد تومان است تامین شده است.

دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان با مبلغ دو میلیارد و پانصد میلیون تومان تجهیز شده است.

سیستم گرمایش مرکزی بیمارستان نیز راه اندازی شده است.

بخش دیالیز جزو بخش های افتخارآفرین اینجاست. نیروهای خوبی دارد و فضایی مبله هم برای اقامت و استراحت همراهان بیمار تدارک دیدیم.

بخش فیزیوتراپی بیمارستان نیز به زودی راه اندازی خواهد شد. دوره قرار داد پیمانکار قبلی به اتمام رسیده برای دوره جدید مناقصه برگزار شد و برنده مناقصه نیز مشخص شده و به زودی فعالیت آن در این بیمارستان آغاز خواهد شد.

CRM از تجهیزات مهم بیمارستانی است که برای تصویربرداری در حین عمل جراحی استفاده می شود و به گفته دکتر هروی با مبلغ سه میلیارد تومان اعتبار در حال تجهیز مرکز آموزشی درمانی به این دستگاه است و بزودی راه اندازی می شود.

برای اولین بار رشته های فوق تخصصی آسم ، آلرژی و روماتولوژی در این مرکز دارای کلینیک فعال است و در آینده نزدیک شاهد رشته های فوق تخصصی بیشتری نیز خواهیم بود.

تعداد تخت های بخش های آی سی یو و سی سی یو مرکز آموزشی درمانی آل جلیل به ده تخت رسیده و قرار است به ۱۲ تخت نیز برسد."

بیمارستان آل جلیل با وسعت حدود ۱۰ هزار مترمربع و در سال ۱۳۸۵ توسط زنده یاد حاج آقی آل جلیل در زمینی به مساحت ۵ هکتار بنیانگذاری شد.

بیمارستان آل جلیل اخیرا به مرکز آموزشی درمانی ارتقا یافته و روند رو به توسعه ای دارد.

با تشکر از فردیان جعفری مدیر داخلی مرکز آموزشی درمانی آل جلیل آق قلا که با همراهی خود بخش های مختلف این مرکز را به همکاران رسانه ای ما معرفی کردند.

c_300_250_16777215_10_images_22202.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر