c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-09-12_15-12-48.jpg

 


آق قلا - ترکمن سسی - یکی دیگر از نشست های داستانی گروه "منطق نقد" عصر دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ در آق قلا برگزار شد.


گروه "منطق نقد" یک گره تلگرامی است که از حدود یک سال قبل شکل گرفته است. اعضای گروه که هم اکنون حدود ۳۰ نفر هستند جمعی از دوستداران هنر داستان نویسی است.

اعضای این گروه علاوه بر تعاملات مجازی ، در نشست های حضوری عصر دوشنبه ها هر دو هفته یکبار در دفتر انجمن ادبی آینا در طبقه همکف مجتمع فرهنگی و هنری آق قلا واقع حضور می یابند.

در نشست عصر دوشنبه این هفته گروه منطق نقد، ابتدا طیبه یانپی صفحاتی از داستان ۷۶ صفحه ای چاپ شده خود با عنوان "آتا" را قرآئت کرد. این داستان از مقوله داستان اقلیمی است و توسط انتشارات فراغی چاپ شده است.

سپس نورمحمد دانشمند اولین مشق داستان کوتاه خود با عنوان "امتحان جبر" را قرآئت کرد. داستان دانش آموزی روستایی که برای رسیدن به جلسه امتحان جبر در شهر مشکلاتی را تجربه می کند. اعضای گروه نیز نقد و نظرات خود را درباره آنها بیان کردند.

هماهنگی نشست های حضوری این‌گروه با حکیم پقه و استاد امام بردی پانگ منتقد داستان در کنار سایر اعضا مشارکت فعالی در این نشست ها دارند.

شرکت در نشست های داستانی آق قلا برای عموم علاقمندان آزاد است.
https://www.instagram.com/p/CxFq2RvMqHd/?igshid=NjZiM2M3MzIxNA==

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر