c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-09-20_17-07-33.jpg

 

ترکمن سسی - تعدادی بسته‌های نوشت‌افزار ایرانی اسلامی، در آستانه‌ی شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و به همت اداره کل زندان‌ها و مشارکت کانون پرورش فکری و همکاری انجمن حمایت از زندانیان گلستان و مجمع خیرین، به فرزندان خانواده های زندانیان استان اهداء شد.


به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، الهه غیناقی، سرپرست کانون استان در این جشن که با عنوان «احسانِ مهر» برگزار شده بود، ضمن خیرمقدم به حاضرین در برنامه از تمامی کسانی که در انجام این امر خیر یاری رساندن تشکر و قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه فرزندان زندانیان، نیازمند توجه بیشتری می‌باشند، گفت: طبق سفارش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خدمات کانون باید در اختیار تمامی کودکان و نوجوانان قرار گیرد. بر همین اساس و براساس وظایفی که کانون پرورش فکری برعهده دارد، هر کسی که به هر دلیلی در زندان به سر می‌برد، کانون موظف است خدمات خود را برای خانواده، بخصوص فرزندان او افزایش دهد، چرا که سطح آسیب‌پذیری خانواده در جریان این مشکلات بیشتر است و با این اقدام می‌توان جلوی برخی از مشکلات را گرفت.
در این برنامه همچنین حجت الاسلام سیدطالب فهیم علوی، معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان گلستان گفت: بخشی از این بسته‌ها با استفاده از کمک خیرین جمع آوری شده و به این امر خدا پسندانه اختصاص یافته است تا در روزهای منتهی به آغاز سال تحصیلی، بسته های لوازم التحریر در اختیار خانواده های زندانیان نیازمند قرار گرفته و این خانواده‌ها در خصوص شروع تحصیل فرزندان خود دغدغه ای نداشته باشند.
در این روز همچنین معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به ایراد سخنرانی در حوزه مسائل و مشکلات اجتماعی و مسوولیت پذیری والدین پرداخت.
برگزاری مسابقه، اهدای جوایز و بازدید از کتابخانه کانون پرورش فکری از دیگر برنامه‌های این روز بود.
همچنین مقرر شد بچه‌های حاضر در این برنامه از خدمات رایگان مراکز فرهنگی هنری کانون برخوردار شوند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر