c_300_250_16777215_10_images_22408.jpg

 


ترکمن سسی - این بیمارستان در زمینی به مساحت ۴۵ هزار مترمربع و زیر بنای حدود ۳۰ هزار متر مربع ساخته خواهد شد و شامل بخش های مختلف تشخیصی و درمانی سرطان است.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، آیت الله سید مجتبی نورمفیدی طی بازدید از روند آغاز عملیات احداث این بیمارستان اظهار داشت: حضرت آیت الله نورمفیدی که از بدو پیروزی انقلاب همت خود را مصروف خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت استان نموده و تاکنون ده ها مدرسه ،مرکز آموزشی و فرهنگی و بهداشتی ساخته است، اکنون گام بلند دیگری برای خدمت به مردم شریف استان برداشته اند. البته از دو سال پیش کار خرید زمین ، اخذ مجوزها و تهیه نقشه ها شروع شده و چندی پیش عملیات اجرایی ساخت آن آغاز شده است.
وی افزود: متاسفانه بعضی از انواع سرطان در این استان بسیار شایع بوده و نیاز به تشخیص و درمان این بیماری روز افزون می باشد، به همین جهت دغدغه دیرینه ایشان از اوایل پیروزی انقلاب مبنی بر ساخت یک بیمارستان پیشرفته و مجهز، به این موضوع اختصاص یافت.

خبرنگار : ارازبخت پرسور

دیدگاه‌ها  

0 #1 دانائی 1402-07-03 10:26
بودن بیمارستان تخصصی سرطان امری آشکار است اما مهم تر از آن مطالعه و پژوهش درباره ریشه ها و علل فراوانی نسبی این بیماری وحشت زا در منطقه و دستیابی به راه های پیشگیری از بروز آن است. انتظار است متولیان بهداشت و درمان به این مهم عنایت جدی داشته باشند. صدمات و عداقب این بیماری غیرقابل وصف است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر