c_300_250_16777215_10_images_4669326.jpg

 


ترکمن سسی - استاندار گلستان گفت: دفاع مقدس الگو و مدلی است که می تواند در تمامی بحران ها و گردنه های پیش روی ملت ایران موثر و مفید باشد.


به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، صبح جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان اظهار کرد: بی تردید آنچه در ۸ سال دفاع مقدس با سلحشوری و رشادت مردان و زنان غیور ایرانی رخ داد نمونه‌ای منحصر به فرد است که در هیچ کجای دنیا، صحنه‌های آن دیده نشده است.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس صدام نیت کرد سه روزه ایران اسلامی را فتح کند اما با دلاور مردی که مردم خوزستان به خرج دادند تمام توطئه‌های صدام نقش برآب شد.
استاندار گلستان گفت: به فرمان امام خمینی نیروهای مردمی از سراسر کشور به جبهه‌ها رفتند و مانع تجاوز و سلطه طلبی حزب بعث شدند.
وی افزود: یقیناً الگوی دفاع مقدس در تمام زمینه‌ها به فرموده فرمانده کل قوا، امام خامنه ای، الگو و مدلی است که می‌تواند در تمامی بحران‌ها و گردنه‌های پیش روی ملت ایران مؤثر و مفید باشد.
استاندار گلستان فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را هفته پایمردی و استقامت، ایستادگی و شهامت، گذشت و ایثار و مقاومت دانست و گفت: امیدواریم به یاری خداوند متعال بتوانیم پاسدار خوبی برای آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم و به نمایندگی از ۴ هزار شهید گلستانی در مسیر رشد و تعالی و پیشرفت گام برداریم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه استان گلستان جزو سه استان برتر در کشور شناخته شده است، یادآور شد: گلستان در کنار استان‌های چون سمنان و قم توانسته رشد اقتصادی خوبی در حوزه صنعت، معدن و خدمات کشاورزی به دست آورد.
زنگانه اظهار کرد: طبق ارزیابی‌های انجام شده استان گلستان در سال گذشته در بخش صنعت ۷.۹ درصد رشد داشته است.
وی افزود: در این مدت ۲۳ ماه که افتخار دارم در خدمت مردم گلستان باشم اعتبار تملک دارایی استان از ۴ هزارمیلیارد تومان به بیش از ۱۶ میلیارد تومان رسیده است.
استاندار گلستان گفت: مجموع انجام پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی از هفته دولت تا سفر رئیس جمهور ۱۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است.
وی اظهار کرد: اگر بخواهیم طرح‌های اقتصادی در مناسبت‌های دیگر را با یکدیگر تجمیع کنیم مبلغ ۱۱۰ هزار میلیارد تومان است که در این استان به انجام رسیده است.
زنگانه پروژه پتروشیمی را یکی از مهمترین پروژه‌های استان گلستان دانست و گفت: با پیگیری‌های انجام شده به زودی شاهد آغاز انجام فاز دوم این پروژه در استان خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: از هزار و ۲۰۰ پروژه ناتمام در استان گلستان اکنون این تعداد به زیر ۸۰۰ پروژه رسیده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر