c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-09-25_08-04-03.jpg

 


ترکمن سسی - یکی دیگر از نشست های دوره ای آموزشی و کارگاه نقد داستان در آق قلا با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن ادبی آینا عصر امروز (دوشنبه) برگزار می‌شود.


موضوعات این نشست هنری ادبی عبارت از پرداختن به ژانرهای مختلف داستانهای کوتاه و رمانهای بلند ، تشکیل کارگاه آموزشی برای نقد و بررسی داستانهای اعضاء شرکت کننده، آشنایی و بررسی انواع سبکهای نویسندگی، بررسی تاریخ تحلیلی داستان نویسان ایران از محمد علی جمالزاده تا محمود دولت آبادی است.

این نشست آزاد امروز دوشنبه سوم مهر ۱۴۰۲ ، ساعت چهار عصر در مجتمع فرهنگی و هنری آق قلا ، دفتر انجمن ادبی آینا برگزار می شود و شرکت برای عموم علاقه‌مندان به هنر داستان نویسی در آن آزاد است.




دیدگاه‌ها  

0 #1 کاکاجان 1402-07-03 10:04
نوعی تحرک هنری و ادبی از این جلسات می توان تداعی کرد. اتفاق خوبی است. هرچند در عرصه شعر شهر آق قلا وضعیت مناسبی دارد اما در حوزه نویسندگی داستان (کوتاه و بلند) به هیچ عنوان شرایط خوبی ندارد. امید که از این جلسات و نشست ها نویسندگان قابلی به جامعه معرفی بشوند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر