c_300_250_16777215_10_images_22419.jpg

 

 
ترکمن سسی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در دومین جشن مهر سینمای گلستان ، گفت:تولیدات سینمایی می توانند برای فرهنگ سازی یاری رسان جامعه شوند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، دومین جشن مهر سینمای گلستان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس شورای شهر گرگان و جمعی از مسئولان، سینماگران و دوست داران هنر هفتم در شامگاه سه شنبه 4مهرماه در پردیس سینمایی کاپری گرگان برگزار شد.
در این مراسم محمد رعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و عید ولایت و امامت امام زمان(عج) و قدردانی از فعالان عرصه سینما ،گفت: علی رغم تمامی کمبودها فعالان سینما بارها افتخار آفرینی کردند و همواره برای پویایی این هنر در استان تلاش کردند.
وی با تاکید بر ضرورت حفظ و افزایش روحیه مطالبه گری از سوی فعالان این عرصه،افزود: هنرمندان سینمایی می توانند با مطالبه گری خود از مسئولان شهری می توانند قدم موثری برای توسعه این هنر بردارند.
محمد رعیت سپس با اشاره به اینکه پیگیری و حمایت از فعالان سینما را وظیفه خود می‌دانیم، افزود:  تولیدات سینمایی می توانند برای فرهنگ سازی یاری رسان جامعه شوند.
وی در ادامه گفت:  جای یک فیلم سینمایی بلند با محوریت استان حس می شد که در این راستا جلسه ای با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و مقرر شده است با حمایت سازمان سینمایی فیلمی درباره مختومقلی فراغی شاعر و عارف شهیر ترکمن تولید شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در پایان ضمن اشاره به حضور فیلم سازان جوان در دومین جشن مهر سینمای استان، گفت: به دنبال برپایی کارگاه های آموزشی تولید محور با همکاری سازمان سینمایی و انجمن سینمای جوانان هستیم.
وی همچنین از مدیریت پردیس سینمایی کاپری به پاس همکاری و حمایت از سینماگران قدردانی کرد.
یادآوری می شود، دومین جشن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر