c_300_250_16777215_10_images_22420.jpg

 

ترکمن سسی - استاندار گلستان در راس هیات تجاری و اقتصادی در راستای توسعه تعامل با کشور ترکمنستان سه شنبه به این کشور سفر کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان سه شنبه در راس هیات تجاری و اقتصادی به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان شرکت‌های تجاری و اقتصادی استاندار گلستان در راستای توسعه تعامل با کشورهای منطقه به ویژه کشور ترکمنستان به این کشور سفر کرد.
استاندار گلستان در بدو ورود مورد استقبال «قربانف» معاون استاندار شهر عشق آباد، «الیاس قایبف» سرکنسولگری ترکمنستان در مشهد قرار گرفت.
گفتنی است، آذرماه سال گذشته هیات تجاری و اقتصادی استانداری گلستان به ترکنستان سفر کرده بود که در این راستا یادداشت تفاهمنامه همکاری بین استان بالکان ترکمنستان و گلستان ایران امضاء شد.
با بهبود روابط تجاری و اقتصادی با کشور ترکمنستان در دولت سیزدهم ، سهم استان گلستان از صادرات به کشور ترکمنستان با افزایش ۱۴ درصدی به ۲۳ درصد رسید و تردد کامیون‌ از مرز اینچه‌برون به ترکمنستان و بالعکس از صفر به روزانه بیش از 100 کامیون رسید.

 

c_300_250_16777215_10_images_22421.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر