c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-10-12_12-22-24.jpg

 

ترکمن سسی - امام جمعه اهل سنت کلاله گفت: همت جوانان فلسطینی و هیبت دروغین و قدرت پوشالی رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی را آشکار کرد.


آخوند محمد احمدی به مناسبت طوفان الاقصی و بازپس گیری سرزمین های اشغالی فلسطینیان از چنگال دشمنان غاصب صهیونیستی اظهار کرد: عملیات ترکیبی و سربلندانه  گروه‌های مبارز فلسطینی تحت عنوان «طوفان الاقصی» علیه مواضع و استحکامات رژیم غاصب  تا بن دندان مسلح صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رساند.
وی با اشاره به آیه "وَأُخْرَیٰ تُحِبُّونَهَا ۖ نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ ۗ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ"، (و رحمتی دیگر که آن را دوست دارید، یاری و پیروزی نزدیکی از جانب الله است و مؤمنان را بدان‌ بشارت ده)، افزود: رزمندگان مقاومت فلسطینی در این عملیات غافلگیرانه که از هوا، دریا و زمین که علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی تدارک دیده بودند، صحنه‌های درخشانی از مقاومت و ایستادگی یک ملت رنج دیده و تحت ستم را به منصه ظهور نشاندند.
امام جمعه کلاله تصریح کرد: ملتی که پس از چندین دهه ظلم و ستم تحمیلی، اکنون به پشتوانه یاری الله متعال و با غیرت  نسل جوان با انگیزه و متکی بر اسلام و در سایه اعتماد به وعدهٔ الهی، به چنان قدرتی دست یافته است که تحلیلگران و استراتژیست های نظامی جهان را به حیرت واداشته است.

دیدگاه‌ها  

0 #1 رحمان ایری 1402-07-22 09:00
نصر من الله و فتح قریب
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر