c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-11-01_20-27-29.jpg

 


ترکمن سسی - عبدالرضا نظری - عصر سه شنبه نهم آبان ۱۴۰۲ جمعی از فعالان اجتماعی ترکمن با آیت الله سید کاظم نور مفیدی دیدار و گفتگو کردند.


 ابتدا قاری ترکمن محمود قرنجیک آیاتی از کلام الله مجید تلاوت نمود و در ادامه پیمان پیرا، اکبر پیرا، و نظری بانوی ترکمن صحبت کردند.
 سپس آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقبه در گلستان ضمن خوش آمدگویی به حضار طی سخنانی به اهمیت و جایگاه والای  وحدت و یکپارچگی اشاره نمود.
 وی اظهار کرد: من از همان روز های اول پس از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به مسایل کلی استان؛ نگاه ویژه ای به وحدت  و اخوت و یکپارچگی در استان داشتم که امروز   برای هیچکسی پوشیده نیست  که این نگاه مبنای سیاسی نداشته بلکه مبنای قرآنی و ریشه در متن دین اسلام دارد.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: نماز، روزه و حج جزو واجبات است و تکلیف فردی است. اما وحدت یک تکلیف مهم اجتماعی است که خداوند میفرماید اگر وحدت نباشد شکوه و عظمت و قدرت تان از بین میرود.
 آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: این وحدت باید برای امت اسلام تبدیل به فرهنگ شود.  باید همدلی و باهم بودن را به عنوان یک تکلیف دینی واجب و لازم بدانند و امت اسلامی به این سمت بروند.
وی ادامه داد: باید کشورهای اسلامی نیز مانند سایر کشورها، اتحادیه کشورهای   تشکیل بدهند.
نماینده خبرگان رهبری در گلستان اضافه کرد: اگر کشورهای اسلامی امت واحده بودند و اتحادیه کشور های اسلامی تشکیل میدادند، امروز در دنیا کسی جرات نمیکرد   به قران توهین کند.
  وی یادآور شد: امروز صهیونیست های ظالم چه جنایت هایی که نمی کند و مرحبا به مقاومت و حزب الله لبنان و یمن که اینگونه با صهیونیست ها مقابله  میکنند.

لازم به ذکر است در این دیدار تعداد ۲۰ نفر از بانوان ترکمن از نقاط مختلف ترکمن صحرا حضور داشتند.

c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-11-01_20-27-34.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر