c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-11-01_20-27-33.jpg

 

ترکمن سسی - اکبر پیرا فعال اجتماعی و رسانه ای ترکمن گفت: حقیقتا وحدت و همدلی نمونه گلستان را مدیون شخصیت محوری آیت الله نورمفیدی هستیم.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، این فعال اجتماعی و رسانه ای ترکمن، عصر سه شنبه در نشست جمعی از فعالان ترکمن با نماینده ولی فقیه در گلستان، اظهار کرد: حقیقتا ما وحدت و همدلی نمونه گلستان را مدیون شخصیت محوری آیت الله نورمفیدی هستیم و هرگاه در منطقه به مشکلی برخوردیم آیت ا...نورمفیدی با درایت خویش مبتنی بر حفظ وحدت راهگشای مشکلات بودند.

وی با بیان آیه انما المومنون اخوهً فاصلحو بین اخویکم، مومنان برادر یکدیگرند سپس بین برادر صلح و آشتی دهید و تاکید بر آیه شریفه و اعتصموا بحبل ا...جمیعا و لا تفرقوا ، پیام این نشست را وحدت و اخوت و برادری عنوان کرد و افزود: به راستی موضوع کلیدی وحدت که نشات گرفته از تعالیم دینی ماست برکات زیادی برای منطقه داشته و دارد.

این فعال اجتماعی و رسانه ای یادآور شد: ترکمن ها انسانهای دلسوز و وفادار به نظام هستند و نزدیک به نیم قرن این وفاداری را ثابت کردند و در تمام انتخابات دوران انقلاب مشارکت حداکثری داشته اند.

پیرا در پایان بر استفاده از ظرفیت نخبگان ترکمن بر اساس شایسته سالاری در تمامی سطوح مدیریتی استان تاکید کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر