c_300_250_16777215_10_images_22802.jpg



ترکمن سسی - رئیس کل دادگستری گلستان، حکم اعضای جدید هیات منصفه مطبوعات استان گلستان را امروز ابلاغ کرد .


حیدر  آسیابی گفت: اعضای هیئت منصفه 14 نفرند که به مدت دو سال انتخاب می شوند و در رسیدگی به جرایم سیاسی و مطبوعاتی حضور خواهند داشت .
رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم تحلیف اعضای هیئت منصفه مطبوعات استان  گفت: این افراد بر اساس قانون با رای اکثریت هیات 5 نفره شامل رئیس کل دادگستری، نماینده امام جمعه، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس شورای شهر مرکز استان، از بین گروههای مختلف اجتماعی انتخاب شدند.
حیدر آسیابی افزود: اسامی منتخبین به نماینده رئیس قوه قضاییه در تعیین اعضای هیات منصفه مطبوعات کشور برای صدور ابلاغ، ارسال شد و امروز اعضای هیئت منصفه ابلاغ خود را دریافت کردند
رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه سخنان خود با اشاره به حمایت های قضایی از رسانه ها در استان گفت: با تمهیدات دادگستری استان، شورای حل اختلاف ویژه رسانه در استان تشکیل شده است و تلاش می کنیم با هدایت افراد به این شعبه، پیش از تشکیل پرونده قضایی، با پادرمیانی موضوع ختم به خیر و سازش شود به گونه ای که در این مدت فقط 2 مورد منجر به ثبت شکایت در دادگاه شد .
آسیابی با تاکید بر نقش رسانه ها در امید آفرینی و پویایی جامعه گفت: مرز باریکی بین نقد و سیاه نمایی وجود دارد و برخی رسانه ها بدون درنظر گرفتن این موضوع، با سیاه نمایی مردم را ناامید می کنند .
وی افزود: انتشار برخی اخبار به ویژه در استان گلستان سبب لطمه به توسعه استان می شوند و سرمایه گذاران را برای حضور در استان و کارآفرینی، مردد می کند و لازم است رسانه های استان در این زمینه بیشتر دقت کنند.
در مراسم امروز اعضای هیئت منصفه جدید سوگند یاد کردند بدون در نظر گرفتن گرایش‌های شخصی و گروهی و بارعایت صداقت، تقوا و امانت‌داری در راه احقاق حق و ابطال باطل انجام وظیفه کنند.
عبدالله ساورچمنی، هادی علمدار، سیدحبیب اله حسینی، مهدی رحمانی پور، مجتبی رستگاررودکی، حسنعلی مومن، سیدجواد مرتضوی، حسن بیارجمندی، مهمدمهدی زرگران، حسین پایین محلی، مهدی پارسا، احمد حسینقلی ارباب، فرهاد سمیعی پاقلعه و محمد ذاکرزاده ، اعضای هیئت منصفه مطبوعات استان هستند که امروز ابلاغ خود را از رئیس کل دادگستری گلستان دریافت کردند.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر