c_300_250_16777215_10_images_22861.jpg



ترکمن سسی – امام جماعت مسجد ابوبکر صدیق شهر سیجوال و مدرس علوم دینی گفت: امروز دست معاندین، عوامل دست نشانده استکبار جهانی و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی رو شده است. اقدام تروریستی در شهرستان راسک محکوم است.


به گزارش رابط خبری، آخوند یحیی رایگان با قرائت آیات قرآن کریم (وَمَن یَّقتُل مُومِنََا مُتَعَمِّدََا فَجَزاءُهُ جَهَنَّمُ خالِدََا فِیها وَغَضِبَ اللهُ عَلَیهِ وَلَعَنَهُ وَاَعَدَّ لَهُ عَذابََا عَظِیمََا)، بیان کرد: بار دیگر عوامل دست نشانده استکبار جهانی و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقدام تروریستی کوردلانه به پاسگاه انتظامی شهرستان راسک منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از نیروهای انتظامی فداکار کشورمان شدند.
آخوند رایگان، ضمن محکوم کردن این جنایت؛ و همدردی خالصانه خود و جماعت مسجد را با خانواده‌های این عزیزان که در این اقدام ناجوانمردانه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران و خانواده های داغدیده این عزیزان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر جمیل و پاداش جزیل و برای شهدا عزیز علو درجات و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل از خداوند متعال مسئلت دارم.

خبرنگار : رستم جرجانی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر