c_300_250_16777215_10_images_22862.jpg

 

ترکمن سسی - امام جمعه شهر سیجوال گفت: نیروهای نظامی و انتظامی به عنوان حافظان امنیت مردم، نماد اقتدار و نظم جامعه و سنگرداران همیشه بیدار ایران اسلامی می باشند که اهل سنت نیز همواره قدردان زحمات این بزرگواران هستند.


به گزارش رابط خبری، آخوند یوسف ایری ضمن محکومیت اقدام تروریستی به مقر انتظامی شهرستان راسک و به شهادت رساندن سربازان و مجاهدان وطن، گفت: حادثه تروریستی شهرستان راسک و به شهادت رسیدن برخی برادران مان، دل هر مومن و مسلمانی را آزار می‌دهد. لذا ضمن عرض تسلیت به فراجا و خانواده شهدا، هرگونه اقدام تروریستی از سوی هر گروهی را به شدت محکوم می‌نمائیم.
وی با بیان اینکه، دشمنان نظام اسلامی بدانند اقدامات آنها تغییری در عزم راسخ مردم ایران نخواهد داشت، تصریح کرد: دشمنان نظام، انقلاب اسلامی و قرآن و اسلام، بدانند چنین اقدامات شنیع آنها ذره‌ای در عزم راسخ و اراده پولادین ملت بزرگ ایران اسلامی نخواهد داشت.
آخوند ایری افزود: گروهک‌های تروریستی و معاند در پی برهم زدم امنیت، وحدت، همبستگی و برادری هستند تا از این طریق به اهداف شوم خود برسند، اما همیشه ناکام بوده و خواهند ماند.
خبرنگار : رستم جرجانی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر