c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-12-30_07-47-36.jpg


ترکمن سسی - گروه آلپای متشکل از جمعی از فرهیختگان، فعالان سیاسی و اجتماعی و رسانه ای ۱۳ روستای ترکمن نشین شهرستان علی آبادکتول در روستای قره بلاغ گردهم آمدند و با موضوع انتخابات اسفندماه امسال، هم اندیشی و تبادل نظر کردند.


 به گزارش خبرنگار ترکمن سسی در این جلسه هم اندیشی که شامگاه سه شنبه گذشته در منزل یکی از اهالی روستای قره بلاغ برگزار شد با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و اهمیت انتخابات؛ اولویت موضوع جلسه  حضور حداکثری مردم در انتخابات روز یازدهم اسفند ماه برای انتخاب فرد اصلح در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بود.
اگاهی بخشی به مردم درباره اهداف شوم دشمنان مبنی بر سو استفاده از احساسات آنها نیز یکی از بحث های این نشست هم اندیشی بود. در این جلسه تاکید شد نگذاریم در منطقه بحث اختلافات قومی و مذهبی مطرح شود
 این جلسه هم اندیشی به پیشنهاد یکی از فعالان فصای مجازی ترکمن صحرا به نمایندگی از ساکنین سیزده روستا ترکمن نشین شهرستان برگزار شد.
  در پایان این جلسه هم اندیشی گروه اعلام نمود تا روز انتخابات جلسات مشابه بطور مرتب در تمام روستاهای ترکمن نشبن این شهرستان برگزار خواهد شد و هم چنین در راستای برگزاری انتخابات باشکوه با مشارکت بالای مردمی از تمام ظرفیت ها بخصوص همراهی علما، ریش سفیدان و سایر موثرین جامعه استفاده شود.
خبرنگار : عبدالرضا نظری

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر