c_300_250_16777215_10_images_22930.jpg



ترکمن سسی - مراسم بزرگداشت یوم الله ۹دی، روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت صبح امروز با حضور مسولین و اقشار مختلف مردمی در مصلی شهر اینچه برون برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط یکی از دانش آموزان آغاز و با نواختن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران تداوم یافت.

حاج آقا رضا فرامرزی مسول تبایغات اسلامی بخش داشلی برون طی سخنانی اظهار کرد: یوم الله ۹دی ، روزی به یاد ماندنی در تقویم انقلاب اسلامی و نماد قدرت، ایستادگی ، ولایت مداری و یاد آور تجدید پیمان ملت ایران با ارزشهای انقلاب اسلامی و ولایت است.

حاج آقا علی فدایی مسول دفتر امام جمعه گنبدکاووس نیز طی سخنانی گفت: حماسه بزرگ ۹ دی برگرفته از فرهنگ عاشورایی است که جهانیان را تسلیم اراده خود کرد و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین را همراه با انفعال و عقب نشینی از مواضع نادرستشان به ارمغان آورد.

 در پایان حاج آخوند مدد آقا هوشمند امام جمعه اینچه برون ضمن تشکر از حضور مسئولین و مردم در مراسم، توطئه چینی دشمنان برای خدشه دار کردن وحدت مسلمین را محکوم کرد و افزود: که ۹دی ۱۳۸۸ مظهر بیداری ملت بود که وفاداری مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار ایران به مقام معظم رهبری را به جهانیان ثابت کرد و دشمن را بیش از پیش ناامید ساخت.


علی پورمندی بخشدار داشلی برون، شهردار و اعضای شورای اسلامی اینچه برون، جمعی از ائمه جمعه و جماعات و روحانیون، فرمانده حوزه بسیج بعثت و مسئولین ادارات بخش در کنار اقشار مردمی در این مراسم حضور داشتند.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر