c_300_250_16777215_10_images_947_23373.jpg

 

ترکمن سسی - روحانی اهل سنت و منتخب مردم گلستان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران، تصریح کرد: شلیک شب گذشته پهپادهای سپاه پاسداران به این رژیم جعلی، حق شرعی و قانونی ملت ایران بود.

 

آخوند کمال غراوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم دنیا با مشاهده جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردان و زنان و کودکان بی دفاع فلسطین هر روز بیشتر از قبل از این رژیم منفور می‌شوند در صورتی که مجامع بین المللی همچنان در مقابل این جنایات هیچ عکس العملی نشان ندادند.

وی افزود: حمله پهپادی شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین اشغالی، تحقق وعده انتقام سخت است و ملت ایران تا آخرین لحظه از این اقدام حمایت می‌کنند.

منتخب مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هدف قرار دادن کنسولگری ایران در سوریه به معنای حمله به خاک کشور است و سپاه پاسداران با این اقدام خود پاسخ مناسبی به اقدامات مذبوحانه این رژیم کودک‌کش داد.

آخوند غراوی با اشاره به آمار بالای شهدا و مجروحان ناشی از جنایات این رژیم در غزه و سکوت سازمان‌های جهانی، تاکید کرد: علمای اهل سنت استان گلستان در کنار ملت ایران از حملات ایران به رژیم غاصب صهیونیستی حمایت می‌کنند و امیدواریم هرچه زودتر شاهد محو شدن اسم صهیونیسم از دنیا باشیم.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر