c_300_250_16777215_10_images_603060.jpg

ترکمن سسی:سلیمان هاشمی یکی از چهره های سیاسی شناخته شده گنبدی و از کاندیداهای احتمالی انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی ،امشب در قورپلجه از روستاهای بخش مرکزی شهرستان گنبدکاووس نشست هم اندیشی انتخاباتی برگزار می کند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی این نشست به میزبانی فعالانی از روستای یاد شده و در منزل مرحوم حاج ابراهیم چلکایی برگزار خواهد شد و سلیمان هاشمی در جمع اهالی روستای قورپلجه ضمن شنیدن نظرات ، مسایل و مشکلات ساکنین این روستا به بیان دیدگاه ها و نظرات انتخاباتی خواهد پرداخت.
گفتنی است سلیمان هاشمی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین الملل و کارشناس ارشد سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان می باشد.وی در دوره پیشین انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه گنبدکاووس و بخش محروم داشلی برون  بیش از ۳۱ هزار رای کسب نموده است.
از سوابق دیگر سلیمان هاشمی می توان به بخشداری وی در فاصله سالهای 88 تا 90 به عنوان بخشدار بخش مرزی داشلی برون و تدریس رشته حقوق در دانشگاه اشاره کرد.

بر اساس شنیده های ما نشست انتخاباتی آتی سلیمان هاشمی یک شنبه آینده در روستای آوادان تپه برگزار خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر