c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20151127_103829.jpg

ترکمن سسی-جمعی از نمایندگان مجلس با توجه به رأی نیاوردن لایحه افزایش مناطق آزاد تجاری و صنعتی، در نامه‌ای به هیات رئیسه، خواستار بررسی مجدد این لایحه شدند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از مهر، مهرداد بائوج لاهوتی نماینده لنگرود در جلسه علنی امروز و در تذکر آئین‌نامه‌ای با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۴ آئین‌نامه داخلی مجلس، به تصویب نشدن لایحه ایجاد مناطق جدید آزاد تجاری و صنعتی در جلسه امروز مجلس اشاره کرد و با انتقاد از شیوه اداره جلسه در هنگام بررسی این لایحه، گفت: نمایندگان تهران‌نشین با این لایحه مخالف بوده‌اند و استنادی هم که به مغایرت این لایحه با برنامه ششم توسعه شد، درست نبود.

محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس که اداره جلسه علنی خانه ملت را بر عهده داشت، در پاسخ به تذکر این نماینده اظهار داشت: همکاران نامه‌ای را در این رابطه به هیات رئیسه نوشته‌اند که این لایحه مجدداً بررسی شود و ما هم این نامه را بررسی می‌کنیم.

وی با انتقاد از کنایه لاهوتی به نمایندگان تهران گفت: این موضوع درست نیست و جناب آقای دکتر توکلی هم تصمیم داشت که نسبت به این جمله شما تذکر بدهد که من خواهش کردم صرف‌نظر کنند؛ اگر شما زندگی امثال آقای توکلی را با برخی دیگر مقایسه کنید، این‌طور قضاوت نمی‌کنید.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر