c_300_250_16777215_10_images_603089.jpg
ترکمن سسی:عبدالغفار رادمهر کاندیدای انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا  بعد از ثبت نام گفت: انگیزه اول من برای ثبت نام اینست که بتوانم ظرفیت های اقوام را برای حمایت از دولت تدبیر و امید نشان دهم.

به گزارش ترکمن سسی به نقل از گلستان ما عبدالغفار رادمهر دبیر کمیته اقوام و مذاهب گلستان ظهر امروز 30 اذرماه پس از ثبت نام در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرگان و اق قلا در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت : انگیزه اول من برای ثبت نام اینست که بتوانم ظرفیت های اقوام را برای حمایت از دولت تدبیر و امید نشان دهم.
رادمهر افزود: در دولتهای قبلی متاسفانه  این ظرفیت نشان داده نشده ولی مطمئن باشید در این دولت تدبیر و امید  و مجلس پیش رو که ان شاء الله توانمند و کارامد خواهد بود  بتوانیم این ظرفیت را به تمام معنا به مردم نشان بدهیم .
وی تصریح کرد: باید جوری عمل کرد که تمام اقوام احساس پیوند بیشتری نسبت به بدنه ملت ایران داشته باشند .
دبیر کمیته اقوام و مذاهب استان در خصوص ائتلاف یا کناره گیری به نفع کاندیداهای ترکمن دیگر حوزه گرگان و آق قلا نظیر فرهاد توماج گفت: ان شاء پیش می رویم و بعدا با سایر دوستان هم تعامل داریم .
 رادمهر بیان کرد:  مصلحت منطقه هر چه باشد برای ما مهم است و در این راستا خود مردم تعیین کننده هستند و شورایی برای این مسئله تعیین می شود.
 وی تاکید کرد: این شورا اگر تصمیم بگیرد که شخصی در میدان باشد و شورای یاشولی ها نیز آن فرد را مصلحت بداند ، ما سر خود را خم می کنیم و  به نفع جامعه کنار می رویم .
عبدالغفار رادمهر در جواب این سوال که به کدامیک از جریانات سیاسی کشور تعلق دارد ، افزود: من اصلاح طلب معتدل هستم و با دولت تدبیر و امید به کارزار سیاست ورود کردم.
گفتنی است عبدالغفار رادمهر دبیر کمیته اقوام و مذاهب استان گلستان،دارای تحصیلات مهندسی کشاورزی، زراعت و اصلاح نباتات و کارشناس ارشد جامعه شناسی و کارمند رسمی سازمان امور مالیاتی در تهران و گرگان با 20 سال سابقه می باشد .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر