c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20151223_220630.jpg

ترکمن سسی- رئیس پلیس آگاهی گلستان از دستگیری سارق زورگیر در این شهرستان گرگان خبر داد و گفت: مالباختگان می توانند برای طرح شکایت از این متهم که تصویرش با دستور مرجع قضایی منتشر شده است به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا سرهنگ محمدرضا اکبری گفت: در رسیدگی یک فقره مرجوعه قضایی و گزارشات مشابه از دادسرای گرگان مبنی بر وقوع سرقت گوشی تلفن همراه به روش زورگیری بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران موفق شدند در تحقیقات انجام شده و بررسی اظهارات مالباختگان، دزد مورد نظر را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اظهار کرد: با هماهنگی مرجع قضایی متهم در محل سکونتش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

اکبری بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی متهم تا کنون به چهار فقره سرقت گوشی تلفن همراه به روش زورگیری اعتراف کرده است.

وی اضافه کرد: این متهم 32 ساله در خیابان های خلوت نوجوانان کم سن و سال که دارای گوشی تلفن همراه گران قیمت و در حال مکالمه را انتخاب می کرده و پس از تقاضای تلفن همراه به منظور تماس فوری، بلافاصله با ربودن آن از محل متواری می شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: با توجه به نوع جرم ارتکابی از سوی متهم و شناسایی هر چهار مالباخته و احتمال وقوع سرقت های بیشتر توسط متهم، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان دستور انتشار تصویر متهم را صادر کرده است.

اکبری بیان کرد: در صورتی که شهروندان از این متهم شکایتی دارند و یا توسط این سارق اموالشان مورد سرقت قرار گرفته است، می توانند با مراجعه به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان واقع در بلوار الغدیر گرگان، شکایت خود را طرح کنند. وی در پایان ابراز کرد: همچنین شهروندان می توانند در این خصوص با شماره تلفن 2183125 پلیس آگاهی استان تماس حاصل نمایند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر