c_300_250_16777215_10_images_2015_CYMERA_20160103_170237.jpg 
ترکمن سسی- صدور حکم جالب یک قاضی محیط زیست در گلستان برای جوانی که مرتکب تخلف محیط زیستی شده بود؛موج تازه ای را در مسیر حفاظت از محیط زیست در این منطقه بوجود آورد.

به گزارش رخبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا از محیط زیست گلستان در پرونده تخلف این شخص، قاضی به جای صدور حکم زندان، حکمی محیط زیستی صادر کرد.
متخلف این پرونده به مباشرت در عرضه و فروش 32 قطعه پرنده کوکر و قمری اقدام کرده بود و در دادگاه بدوی شهرستان گمیشان محکوم به تحمل شش ماه حبس تعزیری شد که این پرونده بااعتراض متهم به دادگاه تجدید نظر استان گلستان ارسال و این دادگاه با بررسی پرونده و توجه به جمیع جهات و اعمال تخفیف حکم حبس وی را به مدت یک سال معلق و او را مکلف کرد که برای آشنایی بیشتر با چگونگی حفاظت محیط زیست، هفته ای یک روز برای آموزش محیط بانی و نیز شناخت آثار مخرب شکارغیرمجاز در اداره حفاظت محیط زیست بندرترکمن و گمیشان حاضر شده و پس از یادگیری این موارد نسبت به آموزش آن به دیگران در محل اقامت خود اقدام نماید.
در ادامه این حکم آمده است که این رای دادگاه با هماهنگی و نظارت کامل مامورین اداره حفاظت محیط زیست بندرترکمن اجرایی می شود و این اداره موظف است هر دو ماه گزارش اقدامات انجام شده را به دادگاه ارائه کند.
گمیشان با افزون بر 60 هزار نفر در شمال غرب استان گلستان واقع است، منابع آبی ، آبگیرها و تالاب بین المللی این شهرستان مامن بسیاری از پرندگان بومی و مهاجر بویژه در این فصل از سال است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر