c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20160109_090353.jpg

ترکمن سسی-منزل تازه ساختی در روستا برای زودتر خشک شدن گچ دیوار بخاری را بدون رعایت نکات ایمنی روشن کرده بود و به دلیل نشت گاز بخاری دچار انفجار شدیدی شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از گلستان24، روز گذشته صدای انفجاری در روستای یساقی شنیده شد که به همین دلیل شایعه بمب گذاری در آن زمان قوت گرفت و پس از مدتی با استناد به مشاهدات مردمی مشخص شد.

متاسفانه منزل تازه ساختی در روستا برای زودتر خشک شدن گچ دیوار بخاری را بدون رعایت نکات ایمنی روشن کرده بود و به دلیل نشت گاز بخاری دچار انفجار شدیدی شد وباعث تخریب منزل مسکونی ،ازبین بردن سقف منازل همسایگان و شکستن شیشه های خانه های مجاور تاشعاع دویست متری شد،این حادثه مهیب الحمدا...هیچگونه تلفات جانی نداشته است وهمچنین کسی مصدوم نیزنشده است.

به گفته شاهدان با توجه به خالی از سکنه بودن خانه خوشبختانه کسی اسیب ندید اما به سه خانه همجوار خسارت وارد شد. شدت انفجاربه حدی بود که روستاهای مجاور از نودیجه،حیدرآباد،سادات،چالکی،کلاسنگیان الی شصت کلاته صدای آن را احساس کردند.

دیدگاه‌ها  

0 #1 آرتین 1394-10-19 13:03
ادمین جان شکستن به جای شکاندن بهتر است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر