c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20151208_154258.jpg

ترکمن سسی-معاون امداد و نجات هلال احمر گلستان، از نجات جان یک زن در روستای کوهستانی چهارباغ توسط پایگاه امداد و نجات کوهستانی هلال احمر خبرداد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از مهر سید رحیم میرکریمی در باره جزئیات نجات جان زن شاهکویی، اظهار کرد: صبح روز گذشته در حالی که برف و کولاک زمستانی در محور چهارباغ شهرستان گرگان تمامی مناطق را پوشانده بود، خانواده‌ای از ساکنین روستای شاهکوه سفلی طی تماس تلفنی با شماره ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال‌احمر گلستان درخواست کمک کردند.

میرکریمی تصریح کرد: این تماس تلفنی به دلیل درد شدید در ناحیه شکم خانم ۴۵ ساله‌ای بود که موضوع سریعاً مورد بررسی قرار گرفت و هماهنگی‌ها با اورژانس انجام شد.

وی افزود: موضوع در دستور کار گروه‌های عملیاتی پایگاه امداد و نجات کوهستانی چهارباغ قرار گرفت و با توجه به نزدیکی روستای شاهکوه عوامل امدادی بر بالین بیمار حاضر شدند و پس از مشاوره با اورژانس علت بیماری آپاندیس تشخیص داده شد که باید فوراً به مرکز درمانی منتقل شود. معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: اقدامات انتقال بیمار انجام شد و بعد از هماهنگی با مرکز کنترل عملیات اورژانس و هلال‌احمر مقرر شد پس از عبور از محور کوهستانی خودروی آمبولانس اورژانس در بین راه بیمار را به مرکز درمانی منتقل کند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر