c_300_250_16777215_10_images_603280.jpg

ترکمن سسی- مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان گفت: افزون بر 60 هزار مترمربع از زمین های بنیاد علوی به ارزش 210 میلیارد ریال به مردم شهرستان کلاله در شرق استان واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا علی شکریان اظهارداشت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه مناطق کم برخوردار، این زمین ها به صورت رایگان به مردم این منطقه اهدا خواهد شد.

به گفته وی مراسم واگذاری این زمین ها روز چهارشنبه 23 دی ماه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل حوزه علمیه اهل سنت شهر فراغی برگزار می شود.

وی ادامه داد: این زمین ها در قالب 2 هزار سند و براساس طرح حمایتی بنیاد مستضعفان با هدف توسعه مناطق کم برخوردار به واجدان شرایطی که ثبت نام و پرونده آنها کارشناسی و تکمیل شده ،واگذار خواهد شد.

مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان افزود: اهدای قرار داد واگذاری این اسناد به مردم منطقه در جهت افزایش توان مالی و قدرت اقتصادی آنان بوده و امکان توسعه کسب و کار و فعالیت های اقتصادی را برای این افراد فراهم می کند.

وی یادآور شد: این واگذاری مرحله چهارم اجرای این طرح (اهدای زمین های بنیاد علوی به اقشار آسیب پذیر) در استان گلستان بوده و امید داریم در بهبود اقتصاد خانواده ها و اشتغالزایی آنان موثر باشد.

پیش از این بخشی از زمین های بنیاد علوی در شهرهای مراوه تپه، اینچه برون و گمیشان به خانواده های واجد شرایط محروم واگذار شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر