c_300_250_16777215_10_images_01085899.jpg

ترکمن سسی- با مخالفت باشگاه روستوف سردار آزمون این روزها تیم ملی امید را همراهی نمی کند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ورزش سه، وقتی باشگاه روستوف روسیه اعلام کرد سردار آزمون را در اختیار تیم ملی امید ایران برای همراهی در مسابقات مقدماتی المپیک ریو 2016 در قطر قرار نمی‌دهد امیدهای پیروزی و گلزنی مردم کشور کم شد اما محمد خاکپور خیلی راحت در صدد رفع این مشکل بر آمد و جایگزین مطمئنی برای لژیونر 21 ساله کشورمان پیدا کرد.

امیرارسلان مطهری که در لیگ پانزدهم جسته گریخته جزء 11 نفر قرار می‌گرفت با نمایش خوبش در سه بازی آخر نفت و بعد در اردوهای تیم ملی امید، به مرد اول خط هجومی ایران تبدیل شد و روز گذشته از ابتدا در نخستین بازی تیم ملی امید مقابل روسیه در قطر به میدان رفت.
او که می‌دانست چشم امید مردم ایران به ساق پاهای او دوخته شده است بعد از یک نیمه سردرگمی و با استرس در 45 دقیقه دوم خودش را پیدا کرد و دقیقه 64 پاس میلاد کمندانی از میانه زمین را با دریبل‌های تماشایی و جای گذاشتن 3 مدافع سوری، با ضربه پای چپ به گل اول ایران تبدیل کرد تا امیدهایمان در راه رقابت‌های المپیک ریو 2016 بیشتر شود.
مطهری که از گلش شگفت زده بود برای اثبات بیشتر شایستگی‌هایش دقیقه 72 با یک فرار عالی از سمت راست زمین میلاد محمدی را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا او دروازه سوریه را برای دومین بار باز کند و خیال ما را راحت.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر