c_300_250_16777215_10_images_603289.jpg
ترکمن سسی:هفته 21 مسابقات اسبدوانی پاییزه روز پنچشنه 24 دی ماه در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس در ۷ دور ۱۰۰۰متری برگزار خواهد شد.
 

دور اول

اسبهای نژاد ترکمن ،سن۳تا۴ سال در امتیاز مبتدی نبرده:اسب سنرومن که مربی زحمتکش و جوانش امیدوار است دست پر میدان مسابقه را ترک کند،در این دور اسبهای اوسر حبیب ایشان و تند باد هم در آمادگی خوبی بسر میبرند.
 دور دوم

اسبهای نژاد دوخون ، سن ۳تا ۴ سال، از امتیاز ۱۶تا۲۲: اسب آیرون لیدی که در هفته قبل هم سرحال و قبراق بود این روزها در آمادگی خوبی قرار دارد که این اسب در مسافت ۱۰۰۰متر حرفهایی برای گفتن دارد.

دیگر اسب این گروه سحر خاتون است که باکسب عنوان قهرمانی در هفته های قبل این بار نیز هم مربی آن استاد حاج کاکاخوجملی ومالکش آقای حاج غفور اسماعیلی امیدوارند که تکرار قهرمانی را داشته باشند.

دیگر اسب این دور سوانا است که به رغم شرکت نکردن در کورس انهم مدتی، ولی از آمادگی خوبی برخوردار است. در این دور دیگر رقبا ی مثل المپیک فراری ، غزل آماده ، وجهان نمای سرحال و سایرین در صورت اشتباه سایرین ، از این مقوله به نحو احسن استفاده خواهند کرد.
دور سوم

اسبهای نژاد دوخون از امتیاز۲۴تا،۳۴در سن ۳تا۸ سال: اسب فرنیا که هفته قبل در یک گروه بالاتر از این رقبایش ،نمایش خوبی را از خود بجای گذاشت و با یورش دیدنی خودش در خط راستای منتهی به خط پایان ، با مربیگری استاد آق ویلی صداقت که به حق یکی از باتجربه ترین مربیان حال حاضر ترکمن صحرا نیز میباشد ، عنوان سومی را کسب کرد این هفته بنا به نظر صاحب نظران این امر کسب شانس اول قهرمانی در این دور است.

در این دور اسب آنیسا که با کمترین دور بهترین نتیجه را کسب کرده با مربیگری مربی جویای نامش که الحق زحمتکش هم است ودر روزهای خوبش هم بسر میبرد.

اسب ریبل ناز که بار دیگر با هنر مندی مربی سرد وگرم چشیده اش می خواهد هنر نمایی جالبی داشته باشد که بنا به اطلاعات دریافتی از بهتر سدن این اسب در تمریناتش دارد.

سایرین از جمله ((تیپ انتل،میس باتور…))هم حتما نمایش خوبی در این روز خواهند داشت. این کورس ، کورس تیزو سرعتی خواهد شد.
دور چهارم

اسبهای نژاد تروبرد داخلی ازسن۳تا۵ سال، از امتیاز ۱۶تا۲۰: اسب هچ سنت با قهرمانی در هفته قبل همه نگاهای طرفداران را به خود معطوف کرده، که در این دور اسب توماتو هم رقیب سرسختی برای هچ سنت خواهد بود.اسبهای پیشگام وکت دنسر هم در آمادگی خوبی بسر میبرند، پرشین کینگ رقیب سختی هم خواهد شد.

دور پنجم

اسبهای نژاد دوخون از امتیاز ۳۶تا۴۸،از سن ۳تا۴ سال:در این دور اسبهای اورتیناز و اورکاسیا که هفته قبیل نمایش قابل قبولی را به نمایش گذاشتنند واسب کومانچی که با کمترین استارت نسبت به سایرین بهترین عملکرد را داشته ،واسب سونا سروین در آخرین دقایق به این دور اضافه شده که در تمرینات بهتر نشان داده و مربی ومالک اسب والونیا،برای تلافی ناکامی هفته قبل تلاش دوچندانی خواهد داشت.

اسبهایی یوشیتا ، آنیل و ریمن وایلکای مترصد فرصتی هستنند تا از کمترین اشتباه سایرین بیشترین استفاده ممکنه را ببرند.
دور ششم

اسبهای نژاد دوخون ، از امتیاز ۵۰تا ۶۲،از سن۳تا۶ سال: اسب پاراکس شانس اول قهرمانی در این دور حساب میشود اما اسبهای یونیک استار و سامر هم برای اسب پاراکس رقیبان سرسختی بشمار میروند که کار مربی تویلی قربانی و تیمش را سخت تر خواهد کرد.

در این دور اسبهای فوندا و فولیا پس مدتی غیبت دوباره به میدان مسابقه باز گشتنند که مربی بزرگی چون حاج نصرت الله خوجملی زحمات زیادی برای این اسبها کشیده است.

بلگ بوگاتی دیگر اسب این گروه برای همه این اسبهای این گروه خط و نشان خواهد کشید که دارای عملکرد وداشتن پدر مادر خوب مزید بر علت است، اسبهای کمینه و بیگبال منتظر اشتباه سایرین هستنند تا بهره کامل را ببرند.
دور هفتم

اسبهای نژاد ترکمن ، در سن ۲سال،از امتیاز ۲تا۶ سال:اسب جوهر سنجر شانس اول کسب مقام واسبهای هایلی و مارکیوس هم بیشترین شانس را برای کسب عنوان دارند.در این دور اسب اراس ، و در این بین مربی جلال ایری از خوب بودن اسبهایش نظر مثبتی دارد./ساحل گمیشان

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر