c_300_250_16777215_10_images_011111111111111112.jpg

ترکمن سسی- این روزها برخی از شهروندان شهرستان کلاله نسبت به عدم نصب کنتور گاز خویش اعتراض دارند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی یکی از شهروندان کلاله با اعتراض نسبت به عدم نصب کنتور گاز از سوی اداره گاز این شهرستان گفت: از وقتیکه که تمامی هزینه های نصب کنتور را پرداخت کردیم زمان قابل توجهی سپری می شود و با توجه به فرا رسیدن فصل سرما انتظار نصب کنتور خویش را داشتیم.

وی تصریح کرد: اداره گاز کلاله عدم نبود شیر برنجی را بهانه ای برای عدم نصب کنتور گاز قرار می دهد و می گوید خودتان از بازار خریداری کنید تا ما نصب کنیم در حالیکه تمامی هزینه ها را از ما دریافت کرده اند.

این شهروند تاکید کرد: اتصالات را باید اداره گاز خریداری کند و این ضعف مدیریت را نشان می دهد که به دلیل اهمال در کارها وسیله ای که قیمت چندانی نیز ندارد با توجه به فرا رسیدن فصل سرما خریداری نشده است،حال هم می گویند که از استان و کشور برای ما ارسال نشده است.

این شهروند در آخر گفت: این وسیله قیمت چندانی ندارد ولیکن مدیریت قوی باید به کوچکترین نکات توجه کند تا مردم دچار مشکل و سردرگمی نشوند.

دیدگاه‌ها  

0 #1 محمود 1394-10-30 19:52
با سلام خدمت بزرگواران این قطعه به نظر شما کم قیمت که میگویید ضعف مدیریت، آقای قلی پور در سطح شهرستان کلاله همزمان به 8 روستای بزرگ و کوچک گازرسانی انجام داده و باید نصب کنتور انجام شود مثل این شهروند محترم دغدغه یک یا دوخانه راندارند و باید حداقل برنامه ریزی 3000 خانوار را داشته باشند از جهت دیگر مردم منطقه نیز با میل و رضایت شخصی و بدون هیچ اجبار و تردید خرید نمودند و آقای قلی پور هم صرفا جهت خدمت به مردم منطقه در جهت تسریع برخورداری مردم همکاری نمودند و چندین نوبت عنوان نمودند که اگر تحمل نمایید در پی تامین و تهیه قطعه مذکور میباشند لذا این هم عوض تشکر از پرسنل زحمتکش اداره گاز شهرستان کلاله میباشد.
نقل قول کردن
0 #2 az 1394-10-30 21:31
با تشکر از اقای محمود بابت نظرشون
برای همین برنامه ریزی ها به مسولین رتبه و حقوق میدن وگرنه که رو صندلی نشستن رو همه بلدن
طوری از هشت روستا حرف میزنید که انگار همه رو یک روزه گاز کشیدید(ضرب المثل:قبل از اینکه خر بگیری پالانش رو بگیر)برای شما صرفا افتتاح روستا مهمه یا روشن شدن مشعل خانه ها...
ودر اخر بهتره رو معنی کلمه اجبار یه خورده فکر کنید
طرف از مجبوری و کم کاری شما میره شیر تهیه میکنه
شما هم اگه راس میگید پول شیر رو برگردونید
با تشکر فراوان از کارکنان اداره گاز کلاله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر