c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20160128_163414.jpg

ترکمن سسی-فرماندار بندرترکمن گفت: همزمان با دهه فجر بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان بندرترکمن افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرترکمن، عبدالحکیم فیروزی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان بندرترکمن در دهه فجر امسال 130 برنامه فرهنگی ورزشی را به اجرا درمی‌آورد.

وی افزود: در بخش عمرانی نیز این شهرستان 42 طرح عمرانی با 115 میلیارد و 930 میلیون ریال اعتبار را برای افتتاح در دهه فجر آماده کرده است.

فرماندار بندرترکمن تصریح کرد: مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرستان بندرترکمن در ایام دهه فجر 2 پروژه تأسیسات آب‌شیرین‌کن و بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) است.

فیروزی گفت: انقلاب اسلامی با وحدت مردم پیروز شد و استمرار آن نیز وابسته به همین وحدت مردمی است.

به گفته وی، با توجه به شرایط کنونی کشور و جهان باید با دیدی روشن، آگاهانه و عالمانه نسبت به وضعیت موجود بصیرت داشته و آینده‌نگر باشیم.

فیروزی با اشاره به نزدیکی 2 انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: باید با استفاده از ظرفیت دهه فجر زمینه حضور گسترده و بانشاط مردم را در انتخابات فراهم کنیم.

وی تأکید کرد: شهرستان بندرترکمن را می‌توان ایرانی کوچک دانست که اقوام مختلف را در خود جای‌داده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر