c_300_250_16777215_10_images_000003369998.jpg

ترکمن سسی-استاندار گلستان در اولین نشست مشترک با سرمایه گذاران خارجی در دورهپسابرجام با مدیران دو شرکت سوئیسی و اسپانیایی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از کاسپین، حسن صادقلو در نشست مشترک با مدیران عامل دو شرکت اسپانیایی و سوئیسی برای مذاکره پیرامون سرمایه گذاری در بخش کشاورزی این استان اظهار کرد: کشاورزی گلستان به دلیل سنتی بودن همواره با ضرر همراه است.

وی با تاکید برضرورت گذر کشاورزی سنتی این استان به کشاورزی صنعتی، علمی و فناورانه با ارزش افزوده مضاعف، افزود: تنها راه حل این گذر نیز بهره گیری از دانش و فناوری روز دنیا است که منجر به افزایش چند برابری تولید شود.

استاندار گلستان با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید در پسابرجام خاطرنشان کرد:حمایت از سرمایه گذاری های خارجی یک اصل راهبردی در سیاست های دولت است و همه مسئولان استانی نیز برای تحقق این سیاست آماده هستند.

صادقلو درپاسخ به صحبت یکی از مدیران عامل شرکت های خارجی حاضر درجلسه که گفت، به دلیل تحریم ها نتوانسته در ایران سرمایه گذاری کند، گفت: تحریم های ظالمانه که ازسوی آمریکا علیه کشور ما وضع شد به خاطر خوی استکباری این کشور است که همچنان ادامه دارد.

وی افزود: کشورهای اروپایی اگر به دنبال تعامل پایدار با ایران هستند، نباید دنباله رو سیاست آمریکا باشند زیرا سرمایه گذاری که وابسته به تحریم ها باشد، پایدار نخواهد بود.

گفتنی است این نشست در محل فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس و با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی با محوریت توسعه اقتصادی استان برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر